Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Eko > Lidl wprowadza zaskakujący produkt do swojej oferty
Paulina Musianek
Paulina Musianek 20.09.2019 02:00

Lidl wprowadza zaskakujący produkt do swojej oferty

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Lidl coraz bardziej ekologiczny

Lidl dopasowując się do panujących trendów, wprowadza na swoje półki coraz to ciekawsze produkty. Naturalne kosmetyki już od dłuższego czasu mają rzeszę wiernych fanów. Teraz czas na kolejny krok. Niemiecka sieć handlowa wprowadza linię naturalnych produktów Pure Home by W5. 

Pure Home by W5

Najnowsza linia środków do czyszczenia Pure Home by W5 to produkty zawierające nawet do 98% składników pochodzenia naturalnego i w 100% wyprodukowane w Polsce. Oferowane przez Lidl produkty nie zawierają parabenów, alergenów i sztucznych barwników sprawia, że są bezpieczne dla wszystkich domowników, nawet małych dzieci i zwierząt, a także dla środowiska. Na dodatek opakowania linii Pure Home by W5 są wytworzone w 100% z surowców pochodzących z recyklingu oraz nadają się w 100% do ponownego recyklingu.

W skład nowej linii marki Pure Home by W5 wchodzą między innymi płyn do mycia naczyń, płyn do czyszczenia kuchni, płyn do czyszczenia łazienki, środek do WC, płyn do mycia szyb i luster i płyn do czyszczenia podłóg. Produkty te można już dostać w supermarkecie od trzech tygodni, ale dopiero teraz Lidl postanowił zrobić wyjątkową promocję i zachęcić klientów do ekologicznego sprzątania. Ceny tych produktów można nabyć z 33% rabatem.

- Cieszymy się, że możemy oddać w ręce klientów kolejny produkt przyjazny dla środowiska. Naturalny skład i opakowanie pochodzące z surowców z recyklingu doskonale wpisują się w strategię Lidl Polska, której celem jest ograniczenie ilości plastiku i prowadzenie gospodarki w obiegu zamkniętym. Dzięki temu, że produkt jest lokalny – linia Pure Home by W5 wytwarzana jest w Polsce – wspieramy polską gospodarkę a przez skrócenie drogi transportu minimalizujemy ślad węglowy produktu – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Tagi: Lidl Ekologia