Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl oszalał, do sklepów ruszą tłumy. Czas tylko do soboty, hitowa oferta
Maria Gil-Sobczyk
Maria Gil-Sobczyk 03.11.2023 13:39

Lidl oszalał, do sklepów ruszą tłumy. Czas tylko do soboty, hitowa oferta

lidl-sklep-zakupy
ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS

Niemiecka sieć sklepów dyskontowych jest jedną z najczęściej wybieranych przez Polaków. Obecnie funkcjonuje już u nas ponad 800 sklepów Lidl i nic dziwnego, że sieć stara się na różne sposoby przyciągnąć nowych klientów, a tych stałych zmobilizować do zakupów. Jak? Oczywiście ciekawymi promocjami, które przy obecnej inflacji są wręcz na wagę złota. Zdradzamy, na co warto zwrócić uwagę w najnowszych gazetkach Lidla.

Tania sobota w Lidlu. Najnowsze promocje na 4.11

Już w najbliższą sobotę 4 listopada klienci sklepów Lidl będą mogli nabyć paprykę czerwoną w cenie 6,99 zł za kilogram – jest to aż 46 proc. mniej od aktualnie obowiązującej stawki. Podobna obniżka pojawi się też na dziale mięsnym – kilogram karkówki wieprzowej będzie sprzedawany po cenie 11,99 zł zamiast 22,85 zł (limit: 3 kg na paragon).

Co z przekąskami? Posiadacze aplikacji Lidl Plus, którzy aktywują kupon na wybrane orzechy marki Alesto (o wadze 200 g), będą mogli nabyć maksymalnie 3 opakowania w cenie dwóch – rabat w wys. 33 proc. zostanie z automatu naliczony na każdy z trzech produktów. Natomiast osoby, które planują większe sobotnie zakupy, tzn. powyżej 149 zł, będą mogli już za złotówkę zaopatrzyć się pierniki norymberskie Favorina z czekoladą lub czekoladą i lukrem (300 g). W tym przypadku limit wynosi jedno opakowanie na paragon.

Od 1 listopada weszły w życie duże zmiany. Zyskają miliony Polaków Darmowa komunikacja miejska dla milionów Polaków. Wiemy, co zrobić, żeby skorzystać

Promocje w sklepie Lidl. Atrakcyjne obniżki od 2.11 do 4.11

Jeszcze do jutra posiadacze aplikacji mobilnej Lidl Plus mogą zaopatrzyć się w tańszy olej słonecznikowy VitaDor lub makarony firmy Combino. Jeśli aktywują kupony, to w pierwszym przypadku zapłacą 4,49 zł za litr oleju zamiast 7,99 zł (tylko przy zakupie dwóch sztuk), a trzy opakowania makaronów Combino o gramaturze 500 g mogą zakupić w cenie dwóch. W tym samym terminie o połowę tańsze są też ćwiartki kurczaka RZEŹNIK Polska – aktywując kupon na naszym smartfonie, zapłacimy 4,99 zł za kilogram (bez promocji byłoby to 9,99 zł).

Kilkanaście złotych można też zaoszczędzić przy zakupie płynu do prania kolorowych lub czarnych tkanin marki Perwoll. Z aplikacją mobilną za opakowanie 2,97 litra zapłacimy 29,99 zł zamiast 40,99 zł.

W którym dyskoncie zrobimy najtańsze zakupy? Sprawdzamy

ASM Sales Force Agency regularnie przeprowadza Badanie i Raport Koszyk Zakupowy, w którym pod uwagę bierze podstawowe produkty z kategorii takich jak chemia domowa, mięsa, ryby i wędliny, mrożonki, nabiał, napoje, produkty sypkie, słodycze itp. dostępne w sieciach handlowych. Okazuje się, że w sierpniu najtańszym sklepem spożywczym w naszym kraju był Lidl, w którym średni koszt koszyka zakupowego wyniósł 228,43 zł. Najdrożej było natomiast w sieci E.Leclerc, gdzie za te same lub podobne produkty należało zapłacić 315,82 zł. Lidl nie cieszył się jednak długo pozycją lidera, bo już we wrześniu zastąpiła go Biedronka, w której doszło do największego spadku średniej ceny koszyka zakupowego – jego koszt wyniósł tu 216,85 zł, czyli o 5,07 proc. mniej niż najtańszy koszyk w sierpniu.

Naszym zdaniem jesienią sieci handlowe będą mocno rywalizować o klientów i ich portfele. Walka między największymi graczami jest już wyraźnie widoczna, świadczy o tym choćby fakt, że po raz drugi z rzędu obserwujemy zmianę na fotelu lidera, który po Lidlu obecnie zajęła Biedronka – komentuje wyniki wrześniowego raportu Zbigniew Sierocki, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency.