Lidl ruszył w poniedziałek z nową akcją. 8,5 tys. Polaków już skorzystało
Lidl szykuje się na akcję związaną z pracą
Lidl od dłuższego czasu stawia na coraz więcej akcji marketingowych, które przede wszystkim trafią do klientów. Przypomnijmy, że niedawno ruszyła akcja "Z Lidlem oszczędzanie ma swój dom", która ma pokazać klientom, że dzięki zakupom w Lidlu, szybko oszczędzą na własne mieszkanie lub dom. Poza tym najbardziej sieć sklepów kojarzona jest z dwoma sloganami, "Więcej na radość z życia" oraz "W trosce o lepsze jutro". Co teraz przygotował Lidl?
Lidl tym razem postanowił rozpocząć akcję marketingową skierowaną do potencjalnych pracowników. "Twoja praca na lata" to kampania employer brandingowa, która wystartowała już 14 września w poniedziałek. Lidl w kampanii podkreśla, że od lat pozostaje liderem w branży pod względem wynagrodzeń, a 8,5 tys. pracowników pozostaje zatrudnionych w sieci sklepów od ponad 5 lat. Czy faktycznie Lidl ma tak dużo do zaoferowania w kwestii pracy?
DZISIAJ W GRZEJE: 1. Już nie zarobisz tyle co wcześniej. Rząd chce położyć łapska na umowach milionów Polaków 2. Najpierw przerażający huk, potem rozpaczliwe krzyki gości. Wielka tragedia na weselu, najpiękniejszy dzień w życiu zmienił się w koszmar
Lidl opowiada o pracy w Lidlu
Lidl oferuje najwyższe wynagrodzenia wśród wszystkich sklepów w Polsce. "Dzięki przejrzystym warunkom zatrudnienia oraz możliwościom nieustannego rozwoju, Lidl Polska stał się pracodawcą godnym zaufania, z którym pracownicy zostają na lata. Niezwykle istotne dla osób pragnących planować swój budżet jest fakt, że w Lidlu na start wiedzą, ile będą zarabiać z biegiem czasu. Wartości wynagrodzenia w kolejnych latach pracy jest nie tylko deklaracją, ale przede wszystkim widocznym zapisem w umowie", podkreśla w komunikacie Lidl. Czy dzięki tej kampanii sklep będzie mógł zyskać jeszcze więcej pracowników?
Lidl powstał w 1930 r., ale w Polsce rozpoczął swoją działalność dopiero w 2002 r. Obecnie na całym świecie otwartych pozostaje ok. 11 tys. sklepów Lidla, natomiast w Polsce jest to ok. 750 placówek. W czasie swojej działalności w Polsce, Lidl zdecydował się zapoczątkować program lojalnościowy Lidl Plus oraz stronę internetową umożliwiającą zrobienie zakupów online.