Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl zaskoczy klientów na lato. Takiej oferty jeszcze nie było, to odpowiedź na nowy trend
Marcin Śliwa
Marcin Śliwa 17.06.2024 20:33

Lidl zaskoczy klientów na lato. Takiej oferty jeszcze nie było, to odpowiedź na nowy trend

Lidl
fot. materiały własne

Jeszcze w tym miesiącu na półkach popularnego niemieckiego dyskontu pojawi się zupełnie nowa seria produktów. Sieć chce w ten sposób odpowiedzieć na preferencje osób, których z każdym rokiem jest w Polsce coraz więcej. Niektórzy z pewnością będą zaskoczeni. 

Rośnie popyt, rośnie podaż

Coraz więcej konsumentów w Polsce zainteresowanych jest produktami z obniżoną lub nawet zerową zawartością alkoholu. Wiele napojów pozbawionych procentów doskonale orzeźwia i nawadnia, nie powodując jednocześnie ”zmęczenia”, a co więcej po zakończonej degustacji wciąż można usiąść za kierownicą, co również nie pozostaje bez znaczenia. Na takie potrzeby swoich klientów jeszcze tego lata postanowił odpowiedzieć niemiecki Lidl. Wcale nie chodzi jednak o dostępne od dawna piwo bezalkoholowe. 

Poszła do Lidla i nie wierzyła własnym oczom. Od razu zrobiła zdjęcie

Lato bez procentów?

Lidl Polska ogłosił strategię dla segmentu win bezalkoholowych. Przez całe lato w sklepach sieci mają być dostępne wyznaczone strefy z napojami gronowymi bez procentów, a pierwsze pojawią się jeszcze w czerwcu. Według zapowiedzi sieci, klienci będą mogli wybierać między innymi spomiędzy win czerwonych, białych, musujących i niemusujących. Oferta ma być bogata, dostosowana do każdego podniebienia i okazji. 

Dealkoholizacja

Wina bezalkoholowe powstają w taki sam sposób jak ich tradycyjne odpowiedniki, czyli za sprawą fermentacji soku z winogron. Różnica polega na tym, że powstałe wino poddaje się później procesowi dealkoholizacji. Producenci starają się uzyskać smak identyczny z tym, który oferują wina zawierające alkohol. Czy udaje im się to w wystarczającym stopniu, ocenią konsumenci.