Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko Business Directora
Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko Business Directora. Będzie łączył obowiązki partnera biznesowego klientów agencji z zarządzaniem zespołami klienckimi.
Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus
Maciej Miszczuk jest związany z branżą mediową od 2015 roku, kiedy to rozpoczął pracę w domu mediowym Mediacom. Następnie objął stanowisko Junior Communication Plannera w agencji mediowej Mediaplus, by po kilku latach awansować na Business Directora. Będzie odpowiadał za wsparcie strategiczno-biznesowe klientów oraz budowanie i rozwój zespołu.
"Jest dokładnie takim liderem, jakiego potrzebujemy"
W obliczu niedawnych zmian oraz nowej strategii Mediaplus stawiamy duży nacisk na rozwój kompetencji strategicznych i managerskich naszego zespołu. W tym celu niezbędne jest posiadanie mocnych liderów, którzy nie tylko doskonale poruszają się w tych obszarach, ale również potrafią przekazać tę wiedzę oraz motywować do rozwoju swoich ludzi. Ostatnie miesiące pracy z Maćkiem dowodzą, że jest dokładnie takim liderem, jakiego potrzebujemy. Łączy strategiczne myślenie i zmysł biznesowy ze znakomitymi zdolnościami managerskimi, w związku z czym jesteśmy pewni, że pomoże nam realizować założone przez nas ambitne cele Mediaplusa — przekazała Martyna Rogozińska, Head of Business w Mediaplus.
Doświadczenie Macieja Miszczuka
Maciej Miszczuk w ostatnich latach koordynował pracę zespołu m.in. z klientami: De'Longhi, C&A, AliExpress, Amazon, Uniqa, Epson i Stada. Od 2019 roku współtworzy w Group One zespół zajmujący się koordynowaniem przetargów międzynarodowych oraz transferem know-how oraz narzędzi z grupy Serviceplan. Będzie raportował do Martyny Rogozińskiej.