Marka Diadora rusza ze swoją oficjalną stroną internetową w Polsce
Diadora, włoska marka produkująca odzież oraz sprzęt dla sportowców, rozwija swoją działalność na polskim rynku, startując z lokalną stroną internetową w drugim kwartale 2024 roku. Marka czerpie ze swojego dziedzictwa sportowego – ze swojej historii. Sport zawsze miał i nadal ma ogromne znaczenie dla marki. Mocno ją buduje i wpływa na bieżące myślenie o produkcie, kliencie.
Diadiora i jej relacja z różnymi sportowcami
Marka z blisko 80-letnią tradycją od zawsze wspiera miłośników sportu, niezależnie od tego, na jakim poziomie są. Marka realizuje swój cel sponsorując i jednocześnie zapewniając wysokiej jakości produkty gwiazdom światowego formatu, ale i również talentom z ligi juniorów. Włoska marka była reprezentowana przez sportowców, którzy przeszli do historii – są to chociażby Björn Borg, Roberto Baggio czy też Marco Van Basten.
Diadiora wielokrotnie uhonorowała sportowców poprzez akcentowanie ich dokonań w swych kolekcjach. Było tak, chociażby w przypadku najnowszej kolekcji na sezon SS24, bluz i koszulek, które nosiła Gabrielli Dorio – zdobywczyni złotego medalu podczas igrzysk w Los Angeles w 1984 roku.
Diadora na polskim rynku, oficjalny start strony w Polsce
Diadora skupia się również na współpracach przy wydarzeniach sportowych. Jest zaangażowana w największą imprezę tenisową, jedyny turniej WTA w Polsce – BNP Paribas Poland Open (2022 rok i 2023 rok). Na ten moment marka jest w 60 krajach na całym świecie.
Kamieniem milowym ich rozwoju na polskim rynku było nawiązanie w 2020 roku współpracy partnerskiej z firmą MM Sport, w której zakres dystrybucji wchodziła kolekcja sportowa i lifestyle, jednocześnie rozszerzając swoją sieć sprzedaży i relacji wśród kolejnych, potencjalnych klientów. Maj był miesiącem, w którym ruszyła oficjalna strona internetowa, na której jest obuwie, odzież, akcesoria, znajduje się również sekcja wyprzedaży oraz filtrowanie potrzeb według konkretnego sportu.
Diadora i jej stosunek dotyczący rozwoju
Bardzo charakterystyczne dla Diadory jest skupienie swojej uwagi na rozwój. Już w latach 80. XX wieku, z uwagi na potrzeby powiązane ze zrównoważonym rozwojem oraz tworzeniem technologii, która miała wspierać i ułatwiać codzienność fanom marki i sportowcom, zostało powołane specjalne centrum rozwojowe marki Diadora.
Tradycyjna, włoska jakość, głęboko zakorzenione wartości i sama historia firmy nadal mają swoje odzwierciedlenie kolejnych projektach i dążeniu do celu, aby mieć większą świadomość wobec potrzeb osób uprawiających ofert. Dzięki temu pojawiała się możliwość oferowania produktów szytych na miarę.