BiznesINFO.pl Handel Nowa polska sieciówka wchodzi na rynek. Liczy na szybką ekspansję w całym kraju
Pexels/Mehrad Vosoughi

Nowa polska sieciówka wchodzi na rynek. Liczy na szybką ekspansję w całym kraju

9 lipca 2020
Autor tekstu: Maria Glinka

MarketVita mocnym krokiem wkracza na rynek

MarketVita to w 100 proc. polski sklep, który powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenie przedsiębiorców z branży. Znajomość tajników tworzenia i rozwijania sieci handlowych na terenie Polski skłoniła ich do uruchomienia własnej działalności - podaje dlahandlu.pl.

MarketVita, podobnie jak Żabka, będzie działał w oparciu o franczyzę. Na ten moment sieć posiada 21 oddziałów na Podkarpaciu i w Małopolsce. Część z nich to sklepy, które jeszcze do niedawna działały pod szyldem Spar. Prezesem zarządu sieci handlowej MarketVita jest Renata Michno, a udziałowcem Piotr Wilk. Główna siedziba mieści się w Rzeszowie.

Cel sieci Marketvita: zdobycie zaufania konsumentów

Obecnie zarządcy sieci handlowej MarketVita prowadzą rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Wpisuje się to w nową strategię przyjętą przez właścicieli, którzy dążą do rozszerzenia zasięgu MarketVita również poza południową część Polski.

W 2019 r. spółka MarketVita posiadała jedynie 5 sklepów o powierzchni od 180 mkw. do 471 mkw., które wygenerowały przychody netto ze sprzedaży na poziomie 18,9 mln zł - piszą wiadomoscihandlowe.pl.

Obserwuj nas w
autor
Maria Glinka

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat