BiznesINFO.pl Handel Wycofana z Polski marka, wraca z powrotem na nasz rynek. Niemała gratka dla fanów
imago stock&people/EAST NEWS

Wycofana z Polski marka, wraca z powrotem na nasz rynek. Niemała gratka dla fanów

11 czerwca 2020
Autor tekstu: Maria Glinka

Wielki powrót Marks & Spencer

Po trzech latach od likwidacji stacjonarnych sklepów Marks & Spencer w Polsce, klienci będą mogli ponownie zakupić produkty spożywcze znane z tradycyjnych brytyjskich smaków. Już 17 czerwca na stronie supermarketu online Frisco.pl będzie można znaleźć artykuły kultowej firmy.

Wzbogacenie oferty Frisco.pl to wynik badania konsumenckiego przeprowadzonego wśród klientów. W ankiecie zapytano polskich konsumentów, których produktów Marks & Spencer brakuje im najbardziej. Zakupowicze wskazali ok. 100 artykułów, dlatego też asortyment Frisco.pl zostanie uzupełniony o m.in. herbaty, ciastka, orzeszki, trufle, marmolady, sosy, słodycze oraz przekąski marki Marks & Spencer – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Tradycyjne produkty Marks & Spencer ucieszą wielu Polaków

Uzupełnienie oferty supermarketu o produkty Marks & Spencer to rozwinięcie strategii sklepu, która bazuje na dużym wyborze najpopularniejszych marek i dostępie do unikalnego asortymentu. „W pierwszym etapie zaproponowaliśmy więc naszym klientom możliwość zamawiania świeżych produktów od lokalnych dostawców. Teraz czas na kultowe smaki Marks & Spencer. I to nie jest nasze ostatnie słowo” – wyznał Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Marks & Spencer to kultowa marka brytyjska założona w 1884 r. W ofercie sklepu można znaleźć wiele produktów o „prawdziwie brytyjskim DNA (…), dlatego dla wielu Polaków, którzy znają i pamiętają produkty Marks & Spencer” wiadomość o powrocie produktów to wspaniała nowina – powiedział Jonathan Knott, Ambasador Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w Polsce.

Powrót Marks & Spencer na polski rynek to dowód prężnie rozwijającej się współpracy między polskimi i brytyjskimi firmami. Wymiana handlowa między tymi krajami wzrosła z 1,5 mld dolarów do 6,5 mld dolarów na przestrzeni lat 1995-2018. Największe wzrosty odnotowała branża spożywcza (z 143 mln dolarów do 3,21 mld dolarów).

Obserwuj nas w
autor
Maria Glinka

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat