Awaria w Banku Millennium. Dostęp do konta utrudniony
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Na czym polega awaria w Millenium
-
Czy pieniądze klientów są zagrożone
-
Do jakich funkcji e-bankowości nie ma dostępu
Awaria w Banku Millenium
Klienci Millenium od samego rana muszą mierzyć się z ogromną awarią. Nie działa logowanie do systemu internetowego bankowości oraz aplikacji mobilnej.
Każda próba logowania do serwisu e-bankowości mobilnej kończy się komunikatem: "Niestety nie udało się załadować danych", a do serwisu internetowego: "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później".
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej pojawia się komunikat: "Twoje produkty lub usługi mogą być chwilowo nie wyświetlać się prawidłowo. Pracujemy nad rozwiązaniem i przepraszamy za utrudnienia".
Pierwsze problemy z logowaniem do usług e-bankowości zaczęto zgłaszać już po godzinie 10:00. Wystarczyła godzina, by liczba podobnych zgłoszeń gwałtownie wzrosła, wynika z danych portalu Downdetector.
Millenium opublikowało na Twitterze post, w którym uspokaja wszystkich klientów: “Mogą występować przejściowe utrudnienia w korzystaniu z systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad ich jak najszybszym rozwiązaniem. Bardzo przepraszamy za niedogodności”.
Portal Bankier zdecydował się zapytać bank, na czym polega awaria.
“Mogą występować przejściowe utrudnienia w korzystaniu z systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad ich jak najszybszym rozwiązaniem" - odpowiedziała Ewelina Składanek z biura prasowego Banku Millennium.
Awaria w Banku Millennium ustąpiła
O godz. 14 nasza redakcja otrzymała informację od Banku Millennium, że awaria już się zakończyła. Klienci mogą już korzystać ze swoich kont i dokonywać operacji bankowych.