BiznesINFO.pl Handel Na rynku drogerii pojawia się nowy gracz. Azeta rzuca rękawicę Rossmannowi i Hebe
Wikimedia, Quadell, CC BY-SA 3.0

Na rynku drogerii pojawia się nowy gracz. Azeta rzuca rękawicę Rossmannowi i Hebe

3 czerwca 2021
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Azeta to nowa drogeria, która zaczyna raczkować na polskim rynku. Choć na rynku posiadamy już szereg gigantów takich, jak Rosmann czy Hebe, to Azeta wyróżnia się na ich tle jedną rzeczą. Czy da radę zbudować swoją pozycję?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest drogeria Azeta

  • Jakim asem w rękawie dysponuje wobec konkurencji

  • Jakie planuje zyski w Polsce

Azeta wyprze inne drogerie?

Na polskim rynku funkcjonuje szereg drogerii, które kuszą swoich klientów nie tylko promocjami, ale również asortymentem. Rossmann i Hebe oferują robienie zakupów za pomocą specjalnej aplikacji, a przy odrobinie szczęścia możemy dostać swoje produkty jeszcze tego samego dnia.

Jednakże pamiętajmy, że na rynku obecne są również drogerie internetowe oferujące bardzo bogaty wachlarz produktów wszelkiej maści, a bardzo często dostajemy do tego promocje oraz niższe ceny niż w drogeriach stacjonarnych. Popularne wśród kobiet są m.in.: cocolita.pl i ezebra.pl.

Wśród tych podmiotów zaczyna mościć się Azeta. Drogeria Azeta należy do międzynarodowego koncernu oferującego sprzedaż produktów na terenie Europy Wschodniej i Środkowej. Poza Azetą, spółka w swoim portfolio posiada także sklep internetowy Barbora działający od niedawna w Polsce.

Azeta głównie w internecie

Azeta informuje, że głównie zajmuje się internetową sprzedażą kosmetyków i oferuje produkty ponad stu marek. Tym, co wyróżnia Azetę od innych jest czas dostawy zamówienia.

Zgodnie z zapowiedzią, Azeta deklaruje, że jest w stanie dostarczyć zamówienie jeszcze tego samego dnia na terenie Warszawy. W innych zakątkach Polski ma być to jeden dzień. Podobną usługę oferuje Hebe.

Justė Levčenkaitė, prezes zarządu grupy Azeta, odpowiedzialna za działalność firmy w Europie Północnej i Środkowej wyjawia, że liczy na 20 mln zysku do końca 2021 r. Zapowiada, że Azeta pierwszy milion osiągnie już w połowie lata.

Jest to kolejna drogeria wchodząca na polski rynek. Kilka miesięcy temu swój start ogłosiła niemiecka drogeria Dm-drogerie-markt.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat