Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Największe grzechy klientów Lidla. Filmik hitem internetu
Mateusz Wyderka
Mateusz Wyderka 13.05.2024 15:27

Największe grzechy klientów Lidla. Filmik hitem internetu

Lidl
Fot. materiały Goniec.pl

Jeden z pracujących w Lidlu kasjerów zamieścił w mediach społecznościowych film, w którym pokazał zachowania klientów. Nagranie błyskawicznie stało się internetowym viralem.

Irytujące zachowania klientów

Pracownicy sklepów często narzekają na zachowania swoich klientów, którzy celowo lub przez zwykłą nieuwagę dostarczają obsłudze dodatkowej pracy.

Nieodkładanie towaru na miejsce, porozrzucane produkty, brak szacunku do obsługi, czy też nagminne nakładanie pieczywa bez użycia rękawiczek ochronnych - to tylko niektóre z zachowań, z jakimi borykać się muszą osoby zatrudnione w sieciach handlowych.

Od czasu do czasu w sieci publikowane są prześmiewcze nagrania piętnujące zachowania roztargnionych klientów.

Pożar na Marywilskiej. Tragedia weryfikuje stan ubezpieczeń w handlu

Filmik z Instagrama hitem internetu

W ostatnich dniach ogromną popularnością w sieci cieszy się filmik z niemieckiego Lidla. Profil @familie_kublik prowadzony jest przez kasjera zatrudnionego w jednym ze sklepów tej sieci dyskontów. 

Autor w zabawny sposób przedstawia pięć różnych sytuacji, które mają w zabawny sposób zobrazować zachowania klientów - w którego rolę wcielił się znajomy mężczyzny.

Internauci zachwyceni

Tak właśnie wygląda praca w handlu. Smutne, że to, co pokazujesz, jest prawdą! Jest tyle osób, które to robią. Mogłabym napisać na ten temat powieść. Myślę, że to świetne, że się z nami tym dzielisz. Dziękuję - napisała jedna z komentujących.

Internauci dzielą się swoimi doświadczeniami, wskazując, że często mieli do czynienia z podobnymi sytuacjami. Filmik stał się popularny nie tylko w Niemczech, komentujący przywołują także historie ze swoich krajów. 

Zachowania klientów są wszędzie takie same. Te same historie, ale po niemiecku. Pozdrawiam z Portugalii - napisała kolejna.

Na ile poprawi to zachowania klientów? Trudno powiedzieć. Warto jednak zdawać sobie sprawę, że swoim postępowaniem możemy komuś dokładać niepotrzebnej pracy.

Źródło: Fakt/o2.pl/Instagram