Niebywała decyzja Biedronki. Klienci mają o co walczyć
Biedronka znowu zaskakuje. Portugalski gigant przygotował wyjątkową okazję dla polskich klientów. Wygrana jest niemała – chodzi o wyjazd do stolicy Francji. Co trzeba zrobić, aby wygrać w konkursie ”Poleć z Biedronką do Paryża”? Jak się okazuje, zasady są banalnie proste.
Konkurs Biedronki. 2000 osób poleci do Paryża
Sieć sklepów Biedronka właśnie poinformowała o swoim nowym konkursie, w którym do wygrania jest wyjazd do stolicy Francji. Chodzi o aż 1000 podwójnych zaproszeń do Paryża dla klientów. Szczęśliwcy będą mieli okazję nie tylko do zwiedzania pięknego miasta, ale i do kibicowania polskim parasportowcom na najważniejszej imprezie sportowej .
Kosmiczna wygrana w konkursie Biedronki. Jak wziąć udział?
Do miasta miłości może polecieć aż 2000 osób, szanse na wygraną są więc bardzo wysokie. Warto się jednak trochę pośpieszyć – konkurs trwa wyłącznie od 24 czerwca do 13 lipca. Co zrobić, aby zdobyć sponsorowany przez Biedronkę wyjazd? Wystarczy często robić zakupy z kartą Moja Biedronka.
ZOBACZ: Bon senioralny już wkrótce. Wielu Polaków dostanie nawet 2150 zł
Zasady konkursu ”Poleć z Biedronką do Paryża”. Możesz zdobyć dodatkowe punkty
Jak wziąć udział w konkursie ”Poleć z Biedronką do Paryża”? Klienci muszą regularnie robić zakupy za minimum 69 zł z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka. Za każdym razem przyznane zostaną nam punkty, a osoby z ich największą liczbą w danym regionie Polski uzyskają upragniony wyjazd.
Warto pamiętać, że każde wydane 69 zł w jednej transakcji to 1 punkt , który przybliża nas do wygranej w konkursie Biedronki. To nie wszystko. Jeśli w naszych zakupach znajdą się produkty z oferty sponsorskiej, wskazane w gazetce promocyjnej i oznaczone jako „Kup i zyskaj extra punkty”, aplikacji mobilnej lub na stronie konkursu, otrzymamy dodatkowe 1 lub 2 punkty.
Jak sprawdzić, czy zbliżamy się do wygranej? Liczbę zgromadzonych punktów oraz naszą pozycję względem innych uczestników będziemy mogli sprawdzić w aplikacji mobilnej oraz na koncie klienta.