Niemiecki gigant wkracza do Polski. Otwarcie pierwszego sklepu już 8 maja, na klientów czekają liczne promocje
Woolworth, jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych w Niemczech, otworzy swój pierwszy sklep w poniedziałek 8 maja w krakowskim centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej 18. Klientów czekają liczne promocje, w tym ponad 5 tys. artykułów poniżej 13 zł.
Woolworth wkracza na polski rynek
W poniedziałek 8 maja Woolworth otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Najszybciej z oferty znanej niemieckiej sieci skorzystają mieszkańcy Krakowa i okolic – pierwsza placówka znajduje się właśnie w krakowskim centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej 18. Poza atrakcyjną ofertą cenową – przeszło 5 tys. produktów kosztujących mniej niż 13 zł – dla klientów przygotowano liczne promocje:
- firmowe torby zakupowe dla 4 tys. pierwszych klientów,
- darmowe hot dogi dla pierwszego 1000 klientów,
- popcorn dla dzieci,
- Koło fortuny z nagrodami.
Krakowski sklep to ważny kamień milowy dla Woolworth i dopiero początek ekspansji sieci w Polsce. Zarządzający nią zapowiadają, że w kolejnych miesiącach i latach na pewno będzie tych rozdziałów więcej. W planach rozwojowych są bowiem otwarcia od 15 do 20 sklepów rocznie. Co istotne, jeszcze w maju na mapie naszego kraju pojawią się dwa kolejne dyskonty z logo brandu – w Poznaniu (12 maja przy ul. Aleje Solidarności 47 – dop. red.) oraz Warszawie (26 maja przy ul. Połczyńskiej 4 – dop. red.) – czytamy w komunikacie sieci przesłanym do redakcji Biznesinfo.
Kolejny bank z problemami, jest na skraju upadku. Akcje lecą na łeb na szyjęCo znajdziemy w ofercie niemieckiej sieci?
W ofercie Woolworth znajdują się tekstylia, odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci, sprzęt AGD, upominki, produkty drogeryjne i dekoracyjne. Określenie szeroki asortyment w żadnym wypadku nie jest tu na wyrost, gdyż standardowo liczy on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep. To właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić marce mocną pozycję w konkurencyjnym środowisku – informują przedstawiciele sieci.
Długoletnie doświadczenie
Woolworth to najszybciej rozwijająca się niemiecka sieć detaliczna, która w Niemczech posiada ponad 580 oddziałów i ma w planach podwojenie tej liczby. Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo – wyjaśnia Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.
Zdjęcia zamieszczone w artykule pochodzą z materiału prasowego autorstwa BUENA VISTA media group.