Nowy biznes rodziny Makłowiczów. Wychodzą poza kulinaria
Z wywiadu udzielonego Business Insiderowi przez syna Roberta Makłowicza wynika, że rodzina znanego krytyka kulinarnego zamierza wyjść poza rynek kulinarny. Jak powiedział Mikołaj Makłowicz, chodzi o stworzenie jakościowej oferty.
Nowy biznes Makłowiczów
Firma “Makłowicz i Synowie”, której wiceprezesem jest Mikołaj Makłowicz, tej wiosny zamierza wypuścić na rynek serię produktów spożywczych. Będą one takie same, jakich rodzina Makłowiczów używa w domu.
Jak informuje Business Insider, oferta powstaje we współpracy ze spółką Pamapol. Posiada ona 60 proc. udziałów, zaś należąca do Makłowiczów Propinquus jest właścicielem 40 proc. Umowa między stronami jest ważna przez najbliższe 30 lat.
Wyjście poza kulinaria
Z wywiadu udzielonego Business Insiderowi przez Mikołaja Makłowicza wynika, że produkty nie mają być z półki premium. Marka rodziny Makłowiczów ma być “autentyczna i jakościowa”, a jej produkty mają trafiać do klientów ze wszystkich grup społecznych.
Wiceprezes firmy ujawnił również plany rodziny dotyczące wejścia do zupełnie nowej branży. Chodzi bowiem o rozpoczęcie działalności w segmencie nieruchomości.
Lokalizacja nie jest zaskoczeniem
Z wypowiedzi Mikołaja Makłowicza dla Business Insidera wynika, że jego brat Ferdynand zajmuje się budową domów i apartamentów. Lokalizacja nie zaskakuje, patrząc na zamiłowania Roberta Makłowicza - jest to Chorwacja.
W rozmowie z Business Insiderem wiceprezes “Makłowicz i synowie” ujawnił również, że jego ojca nie da się zaskoczyć zdjęciami dań i napojów z wyjazdów. Powód jest prosty - znany krytyk próbował ich już dekady wcześniej.