Pilny komunikat banku. Poważne problemy z dostępem do gotówki
Sytuacja na południu Polski jest bardzo poważna. Powodzie powodują ogromne zniszczenia. Występują też poważne utrudnienia w funkcjonowaniu infrastruktury bankowej. Bank wydał pilny komunikat w tej sprawie. Wiele osób może mieć problem z wypłatą gotówki z konta. Przedstawiamy szczegóły.
Stan klęski żywiołowej w Polsce
W poniedziałek, 16 września Rada Ministrów wprowadziła stan klęski żywiołowej w miejscach, które zostały dotknięte powodzią. Ogłoszono go na części obszaru województwa dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego. Będzie obowiązywał przed 30 dni.
Santander Bank wydał pilny komunikat do mieszkańców zalanych terenów. Okazuje się, że w związku z kataklizmem mogą występować utrudnienia dla klientów banku. Możliwe jest wystąpienie przerw w działaniu placówek oraz bankomatów. Bank zapewnia jednocześnie, że pieniądze klientów są bezpieczne
Rząd wprowadzi stan klęski żywiołowej. Premier Donald Tusk podjął decyzjęPilny komunikat banku
Santander Bank apeluje do klientów, by sprawdzali dostępność usług, z których chcą skorzystać za pośrednictwem internetowej wyszukiwarki lub infolinii. Warto wspomnieć, że utrudnienia występują nie tylko w tym konkretnym banku. “Fakt” informuje, że jedna z mieszkanek województwa śląskiego nie mogła wypłacić pieniędzy z bankomatu sieci Planeta Cash. Zobaczyła wówczas komunikat o czasowej niedostępności ze względu na zagrożenie powodziowe.
Poważne problemy z dostępem do gotówki
Klienci mogą również napotkać trudności przy wypłacie środków z bankomatów sieci Euronet. Aktualnie na Dolnym Śląsku utrudniony jest dostęp do 30 bankomatów. Warto pamiętać, że sytuacja szybko się zmienia, a klienci powinni uzbroić się w cierpliwość. Banki apelują o zrozumienie i zapewniają, że robią wszystko, by mieszkańcy terenów dotkniętych kataklizmem mogli znów swobodnie korzystać z niezbędnych usług.