Pilny komunikat Pepco, zwrot pieniędzy nawet bez paragonu. Ważne wieści dla klientów
Sieć Pepco wydała pilny komunikat w trosce o zdrowie klientów. Do sprzedaży w popularnej sieci sklepów trafił wadliwy produkt. Towar został już wycofany z produkcji. Firma informuje, że należy go jak najszybciej zwrócić do sklepu. Paragon nie będzie potrzebny.
Wadliwy produkt w Pepco
Pepco troszcząc się o bezpieczeństwo swoich klientów, wystosowało do nich pilny komunikat. Do sprzedaży trafił bowiem wadliwy produkt. Chodzi o hulajnogę dla dzieci.
W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz w związku z niespełnieniem wysokich standardów firmy Pepco, podjęliśmy decyzję o wycofaniu następującego produktu: 349550; trójkołowa hulajnoga dla dzieci ze świecącymi się kołami - informuje sieć.
Pilny komunikat Pepco
Powodem jest odkrycie, że produkt nie spełnia norm bezpieczeństwa, tym samym jego użytkowanie może spowodować nieprzewidziane konsekwencje.
W wyniku przeprowadzonych badań stwierdzono, że produkt nie spełnia wymagań normy EN 71-1 Część 1. Właściwości mechaniczne i fizyczne - dodaje Pepco.
To już kolejna taka sytuacja. Popularna sieć niedawno informowała o wadliwości sprzedawanych przez siebie produktów. Wówczas chodziło o portfel damski (PLU 599589) oraz body niemowlęce dziewczęce 2 pak (PLU 597227).
Pepco prosi o zwrot towaru
Firma prosi o pilny zwrot wadliwego towaru, dodając przy tym, że nie będzie on przyjmowany bez potrzeby okazywania paragonu . Zwrotu można dokonać w dowolnej placówce sieci Pepco.
ZOBACZ: Ważny komunikat Pepco. Sieć wycofuje te produkty ze sprzedaży
Prosimy o zwrot wspomnianego produktu oraz odbiór pełnej kwoty za jego zakup. Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Paragon nie jest wymagany - czytamy w komunikacie.