Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Pilny komunikat sklepu Sinsay. Wycofują aż osiem produktów, klienci muszą natychmiast je zwrócić
Ewa Matysiak
Ewa Matysiak 18.03.2025 11:55

Pilny komunikat sklepu Sinsay. Wycofują aż osiem produktów, klienci muszą natychmiast je zwrócić

Sinsay
fot. Autorstwa Karol Szejner - Praca własna, CC BY-SA 4.0

Znana marka odzieżowa Sinsay ogłosiła, że wycofuje z oferty kilka swoich produktów. Część z nich to zabawki dla dzieci, które mogą stanowić zagrożenie dla najmłodszych. W oficjalnym komunikacie firma zaapelowała do swoich klientów, aby natychmiast zaprzestali korzystania z tych artykułów i dokonali ich zwrotu w najbliższym sklepie. Co wycofano z Sinsay? 

Sinsay ostrzega swoich klientów

Sinsay to polska marka odzieżowa, w której ofercie znajdziemy modną odzież, obuwie i akcesoria w przystępnych cenach. Należy do Grupy LPP, przedsiębiorstwa zajmującego się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży poprzez sieć sprzedaży obejmującą 39 krajów na 3 kontynentach. W skład grupy wchodzą także cztery inne rozpoznawalne marki odzieżowe — Mohito, Reserved, Cropp i House. Prócz działalności stacjonarnej wymienione firmy prowadzą również sprzedaż internetową.

Czytaj więcej: Gigant otwiera kolejne sklepy w Polsce. Cieszą się nie tylko klienci, będą nowe miejsca pracy

W przeciwieństwie do Mohito i Reserved, które koncentrują się na eleganckich kolekcjach odzieży i akcesoriów dla kobiet, oferujących wielkomiejski szyk w ponadczasowym stylu, Sinsay kieruje swoją ofertę głównie do młodszych klientów. Marka proponuje szeroką gamę produktów, od odzieży codziennej po najnowsze sezonowe trendy. W ofercie znajdziemy również akcesoria dla domowych pupili, gadżety do dekoracji domu i mieszkania oraz zabawki dostosowane do dzieci w każdym wieku. 

Choć Sinsay niewątpliwie zyskał na popularności dzięki konkurencyjnym cenom, konsumenci zawsze jednak powinni śledzić komunikaty publikowane w mediach i pamiętać, że atrakcyjna cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Tym razem sieć wydał oświadczenie o wycofaniu aż ośmiu artykułów z oferty. Zdjęcia produktów znajdziecie w dalszej części artykułu.

Wojtek Kardyś, Szymon Kubiak, Cezary Cholewski
Te zarobki są szokujące. Wystarczy włączyć kamerkę
Znana sieć supermarketów wprowadza nową markę. Tańsze produkty są już dostępne na półkach Klienci Lidla nie będą zadowoleni. Sieć zmienia zasady wielkiej promocji

Sinsay z pilnym komunikatem dla klientów. Niektóre produkty zostały wycofane

Ostatnio z oferty Sinsay wycofano kilka produktów, ponieważ – jak poinformowała sieć – „nie spełniają standardów Sinsay”. Sinsay zapewnia, że decyzja ta została podjęta w trosce o bezpieczeństwo konsumentów. Prosi o zaprzestanie używania wskazanych produktów i jak najszybsze skorzystanie z możliwości zwrotu, aby uniknąć ewentualnych problemów. Ujawniono również szczegóły dotyczące przyczyn wycofania artykułów ze sprzedaży. 

Czytaj więcej: Ubrania polskiego giganta zakazane na Białorusi. Uznano je za niebezpieczne

Aktualny komunikat obejmuje osiem różnych produktów. Są to zabawki dla dzieci: krowa (numer indeksu: 9291P-22X), pluszowa gęś (8225P-00X), a także świąteczne półmiski w kształcie gwiazdy (699CX-MLC) oraz choinki (697CX-MLC).

Sinsay
fot. Sinsay
Sinsay
fot. Sinsay

Kolejnym wycofanym produktem jest zabawkowy wózek (7938R-MLC). W tym wypadku stwierdzono, że wózek "ma tylko jedną blokadę i nie jest wystarczająco odporny na obciążenie".

Sinsay
fot. Sinsay

Ze sklepowych półek ściągnięto również maseczki w płachcie: arbuzowa (3648U-33X), mango (3648U-22X) oraz z opuncją (3648U-11X). 

Jak zwrócić wadliwy produkt? Klienci dostaną zwrot nawet bez paragonu

Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym Sinsay:

  • Przynieś produkt do dowolnego sklepu Sinsay i zgłoś chęć zwrotu przy kasie.
  • Jeśli nie masz dowodu zakupu, personel poprosi Cię o wypełnienie formularza.

Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym Sinsay:

  • Zaloguj się na swoje konto klienta w aplikacji lub na stronie internetowej.
  • Wybierz opcję „zwrot” lub „reklamacja”, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które otrzymasz mailowo lub w aplikacji.
  • Możesz także zwrócić towar w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.

Klienci, którzy dokonają zwrotu, mogą liczyć na pełny zwrot kosztów lub wymianę produktów na inne dostępne w ofercie.