Pilny komunikat sklepu Sinsay. Wycofują aż osiem produktów, klienci muszą natychmiast je zwrócić

Znana marka odzieżowa Sinsay ogłosiła, że wycofuje z oferty kilka swoich produktów. Część z nich to zabawki dla dzieci, które mogą stanowić zagrożenie dla najmłodszych. W oficjalnym komunikacie firma zaapelowała do swoich klientów, aby natychmiast zaprzestali korzystania z tych artykułów i dokonali ich zwrotu w najbliższym sklepie. Co wycofano z Sinsay?
Sinsay ostrzega swoich klientów
Sinsay to polska marka odzieżowa, w której ofercie znajdziemy modną odzież, obuwie i akcesoria w przystępnych cenach. Należy do Grupy LPP, przedsiębiorstwa zajmującego się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży poprzez sieć sprzedaży obejmującą 39 krajów na 3 kontynentach. W skład grupy wchodzą także cztery inne rozpoznawalne marki odzieżowe — Mohito, Reserved, Cropp i House. Prócz działalności stacjonarnej wymienione firmy prowadzą również sprzedaż internetową.
Czytaj więcej: Gigant otwiera kolejne sklepy w Polsce. Cieszą się nie tylko klienci, będą nowe miejsca pracy
W przeciwieństwie do Mohito i Reserved, które koncentrują się na eleganckich kolekcjach odzieży i akcesoriów dla kobiet, oferujących wielkomiejski szyk w ponadczasowym stylu, Sinsay kieruje swoją ofertę głównie do młodszych klientów. Marka proponuje szeroką gamę produktów, od odzieży codziennej po najnowsze sezonowe trendy. W ofercie znajdziemy również akcesoria dla domowych pupili, gadżety do dekoracji domu i mieszkania oraz zabawki dostosowane do dzieci w każdym wieku.
Choć Sinsay niewątpliwie zyskał na popularności dzięki konkurencyjnym cenom, konsumenci zawsze jednak powinni śledzić komunikaty publikowane w mediach i pamiętać, że atrakcyjna cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Tym razem sieć wydał oświadczenie o wycofaniu aż ośmiu artykułów z oferty. Zdjęcia produktów znajdziecie w dalszej części artykułu.

Sinsay z pilnym komunikatem dla klientów. Niektóre produkty zostały wycofane
Ostatnio z oferty Sinsay wycofano kilka produktów, ponieważ – jak poinformowała sieć – „nie spełniają standardów Sinsay”. Sinsay zapewnia, że decyzja ta została podjęta w trosce o bezpieczeństwo konsumentów. Prosi o zaprzestanie używania wskazanych produktów i jak najszybsze skorzystanie z możliwości zwrotu, aby uniknąć ewentualnych problemów. Ujawniono również szczegóły dotyczące przyczyn wycofania artykułów ze sprzedaży.
Czytaj więcej: Ubrania polskiego giganta zakazane na Białorusi. Uznano je za niebezpieczne
Aktualny komunikat obejmuje osiem różnych produktów. Są to zabawki dla dzieci: krowa (numer indeksu: 9291P-22X), pluszowa gęś (8225P-00X), a także świąteczne półmiski w kształcie gwiazdy (699CX-MLC) oraz choinki (697CX-MLC).


Kolejnym wycofanym produktem jest zabawkowy wózek (7938R-MLC). W tym wypadku stwierdzono, że wózek "ma tylko jedną blokadę i nie jest wystarczająco odporny na obciążenie".

Ze sklepowych półek ściągnięto również maseczki w płachcie: arbuzowa (3648U-33X), mango (3648U-22X) oraz z opuncją (3648U-11X).
Jak zwrócić wadliwy produkt? Klienci dostaną zwrot nawet bez paragonu
Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym Sinsay:
- Przynieś produkt do dowolnego sklepu Sinsay i zgłoś chęć zwrotu przy kasie.
- Jeśli nie masz dowodu zakupu, personel poprosi Cię o wypełnienie formularza.
Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym Sinsay:
- Zaloguj się na swoje konto klienta w aplikacji lub na stronie internetowej.
- Wybierz opcję „zwrot” lub „reklamacja”, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które otrzymasz mailowo lub w aplikacji.
- Możesz także zwrócić towar w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.
Klienci, którzy dokonają zwrotu, mogą liczyć na pełny zwrot kosztów lub wymianę produktów na inne dostępne w ofercie.





































