Największy bank w Polsce wprowadza kapitalne, przyszłościowe rozwiązanie. Klienci będą zachwyceni
PKO BP z nową usługą wideodoradcy
Wielu klientów banków gubi się pośród wniosków, zasad, taryf i wszystkiego co dotyczy bankowości. Nadal wiele osób jest zdania, że nic nie jest w stanie zastąpić bezpośredniego kontaktu, jeśli potrzebujemy jakichś wskazówek. Naprzeciw tym wszystkim problemom wyszedł PKO Bank Polski, który od teraz oferuje swoim klientom usługę wideodoradcy. Podczas rozmowy będzie można dopytać o szczegóły dotyczące ofert, wypełnić wnioski o pożyczkę, kartę kredytową, ubezpieczenie i wiele innych. Do tej pory ta usługa była dostępna jedynie dla klientów firmowych.
- Zgodnie z zapowiedzią złożoną w maju, kiedy to bank uruchomił usługę wideodoradcy dla firm, rozszerzamy jej zakres udostępniając ją także dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy nie tylko informują o ofercie banku podczas rozmowy on-line, ale także pomagają skorzystać z niej. Na początek maja możliwość złożenia wniosku o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie - powiedział Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim.
Z rozmowy wideo z doradcą można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, podaje portal aleBank. Aby rozpocząć rozmowę należy wejść na stronę serwisu internetowego PKO BP i tam wypełnić formularz rejestracyjny. Na adres e-mail przychodzi link do rozmowy testowej. Należy postępować według instrukcji podanych w mailu i sprawdzić czy usługa zadziała na urządzeniu, z którego chcemy skorzystać. Przed wideorozmową na nr telefonu klienta przyjdzie wiadomość SMS, a na adres e-mail link z zaproszeniem do wideokonferencji.
<