Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Technologie > PKO BP wydał ważny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów
Marcin Śliwa
Marcin Śliwa 17.07.2024 07:49

PKO BP wydał ważny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów

PKO BP
Fot. materiały własne

Bank PKO BP wydał komunikat, w którym zapowiada ograniczenie dostępu do niektórych usług. Chodzi o aplikacje mobilne. Przerw w ich działaniu klienci mogą się spodziewać już od czwartku. Do kiedy potrwają? 

PKO BP ostrzega klientów

Przerwy w dostawie usług portali, banków czy serwisów zdarzają się od czasu do czasu i są dość powszechnym zjawiskiem. Niekiedy wynika to z awarii, innym razem spowodowane jest koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, na przykład w postaci aktualizacji systemów informatycznych lub archiwizowania bazy danych. Z komunikatu wydanego prze bank można wnioskować, że podobnie jest w tym przypadku. 

Ceny paliw w Polsce. Kierowcy czekali na takie wieści

PKO BP: ”Potrzebujemy chwili na prace techniczne”

Od czwartku 18 lipca od godziny 22:00 do piątku 19 lipca do godziny 01:00 w wyniku prac serwisowych mogą pojawić się ograniczenia dostępu do aplikacji iPKO Biznes. 

Problemy mogą też występować podczas korzystania z mobilnej autoryzacji i modułu Aplikacje Mobilne w serwisie internetowym iPKO Biznes.

Transakcje przy użyciu kart

PKO BP zapewnia jednocześnie, że pomimo prac technicznych, wszystkie transakcje przy użyciu kart będą obsługiwane bez zakłóceń. 

Powiązane
haker
Quiz sprawdzi, czy jesteś bezpieczny w internecie. Jeśli nie zdobędziesz 7/10 pkt., możesz mieć kłopoty