BiznesINFO.pl Polska i Świat Polska sieć rusza na podbój Londynu. Reserved otwiera kolejny sklep
Fot. mat.prasowe Reserved

Polska sieć rusza na podbój Londynu. Reserved otwiera kolejny sklep

24 maja 2024
Autor tekstu: Michał Górecki

Reserved, polska sieć odzieżowa w portfelu spółki LPP S.A., prowadzi kampanię związaną z otwarciem piątego salonu w Wielkiej Brytanii, tym razem w jednym z największych centrów handlowych w Europie, Westfield London. Tym samym spółka zapowiada zmiany w ofercie e-commerce

Reserved kontynuuje przygodę w Europie zachodniej

I, w przypadku Wielkiej Brytanii, także północnej. Reserved, polska marka odzieżowa z siedzibą w Gdańsku, w minionym 2023 r. otworzyła już sklep w Londynie i Mediolanie. Spółka LPP S.A przekazuje w tym kontekście, że jest zorientowana na rynek Europy zachodniej i ten cel konsekwentnie realizuje. Objawem tej konsekwencji jest nowy salon w Londynie, centrum handlowym Westfield, jednym z największych w Europie.

Zobacz też: Emerytura nie wystarczy. Policzono, ile Polacy powinni odłożyć na "spokojną" starość

Takiej reklamy w Polsce jeszcze nie było. C&A wypuściło 20-sekundowy spot. Początek trendu?

Reserved w londyńskim metrze

Marka, choć nienowa w Londynie, komunikuje nowe otwarcie w przestrzeni miejskiej, Londyńczycy już teraz mogą zobaczyć reklamy w metrze i komunikacji miejskiej, także tej naziemnej. Jak przekazuje spółka, za otwarciem idzie też koncepcja modowa. Westfield London to zachodnia część miasta, tam dotąd sklepów Reserved nie było. Dlatego w ofercie pojawia się specjalna kolekcja “Welcome to The Club” (dostępne także w Polsce), a inspirowana brytyjską elegancją.

E-commerce wyzwaniem na wyspach

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP przekazuje, że obecność na rynku brytyjskim wiąże się z wyzwaniami, wynikającymi cżesto wprost z Brexitu. Dlatego Reserved podtrzyma ofertę e-commerce na terenie UK za pomocą wyporności polskich magazynów.

Wiele firm stanęło przed koniecznością ograniczenia kosztów, a tym samym wprowadzenia zmian, m.in. w zakresie logistyki i realizowania zamówień online w oparciu o asortyment dostępny w lokalnych sklepach. Tak też było w przypadku naszej marki Reserved. W LPP mamy jednak świadomość, że chcąc realizować obecne plany rozwoju […] musimy reagować na oczekiwania. Dzięki bezpośrednim dostawom z polskim magazynów będziemy mogli zapewnić dostęp do pełnej oferty.

Zobacz też: Polacy będą pracować krócej. Jest termin

Polska kampania o Ukraińcach z historyczną nagrodą. "Gdzie zamieszkać" przetarła szlak
Obserwuj nas w
autor
Michał Górecki

Dziennikarz portalu BiznesINFO, gościnnie piszę dla Goniec.pl. Opisywałem relacje sektora samorządowego z NGO w trakcie i po kampanii wyborczej w 2018 r. Przez 3 lata pisałem o najciekawszych procesach karnych i cywilnych z południowej Polski. Zanim Justin Welby koronował Karola III, rozmawiałem z Brytyjczykami na Westminster, a po koronacji – z tymi skandującymi „Not my King”. Opisywałem drogę synodalną w Kościele Powszechnym i jej lokalne ścieżki w polskich parafiach. Współpracowałem z reprezentantami firm dealerskich, żeby opisać przemiany gospodarcze i społeczne z przełomu wieków i zrelacjonować najbardziej efektywne praktyki marketingowe. Jeśli nie odbieram, to znaczy, że jestem z psem w lesie.
[michal.gorecki@biznesinfo.pl]

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat