Popularny napój zniknie z Żabki. "Możliwość wystąpienia kawałków szkła"
Żabka wycofuje ze sprzedaży popularną lemoniadę po wykryciu zagrożenia dla zdrowia konsumentów. Co zawierał napój i dlaczego sieć zdecydowała się na taki krok? Oto, co musisz wiedzieć, jeśli masz ten produkt w domu.
Kawałki szkła w lemoniadzie – Żabka ostrzega klientów
Sieć sklepów Żabka ogłosiła w czwartek, że wycofuje ze sprzedaży lemoniadę Dobra Karma o smaku kiszonych pomarańczy i mango. Powodem tej decyzji jest ryzyko obecności kawałków szkła w produkcie. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie, wycofanie dotyczy konkretnej partii napoju o numerze 12019637, oznakowanego terminem przydatności do spożycia 24 stycznia 2025 roku.
W związku z możliwości wystąpienia kawałków szkła w produkcie: 12019637 LEMONIADA KISZONE POM I MANG DK 330ML MW., oznakowanego terminem przydatności do spożycia 24/01/2025, jesteśmy zobligowani do wycofania ze sprzedaży w/w partii towaru – czytamy w komunikacie sieci Żabka.
Napój ten pojawił się w sprzedaży w kwietniu tego roku, a jego producentem jest firma Dobra Karma. Inne produkty tej firmy, takie jak lemoniada z kiszonych cytryn czy sok z kiszonych buraków, nie zostały objęte wycofaniem.
Apel do klientów: „Nie spożywać, zwrócić lub wyrzucić”
Żabka zdecydowanie apeluje do wszystkich klientów, którzy zakupili lemoniadę z feralnej partii, aby jej nie spożywali. Władze sieci zaznaczyły, że produkt może stanowić zagrożenie dla zdrowia konsumentów. W oświadczeniu podkreślono również, że osoby, które już kupiły wadliwą lemoniadę, mogą zwrócić ją do sklepu, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu.
Produkt może być niebezpieczny dla zdrowia Konsumenta. Zwrotu należy dokonać w sklepie Żabka, w którym dokonano zakupu, a za zwracany produkt otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w kwocie ceny zakupu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją – podano w oświadczeniu Żabki.
Informacje o zagrożeniu i wycofaniu produktu pojawiły się również na drzwiach sklepów Żabka. Komunikaty mają na celu dotarcie do jak największej liczby konsumentów, aby uniknąć potencjalnych zagrożeń.
Działanie z troską o bezpieczeństwo konsumentów
Żabka podkreśla, że wycofanie lemoniady Dobra Karma to krok podyktowany troską o bezpieczeństwo konsumentów i zapewnienie najwyższej jakości oferowanych usług. „Działanie firmy podyktowane jest troską o bezpieczeństwo konsumentów i najwyższą jakość oferowanych usług” – tłumaczy sieć w oficjalnym oświadczeniu.
Takie działanie pokazuje, jak istotne jest dla sieci szybkie reagowanie na potencjalne zagrożenia dla zdrowia i bezpieczeństwa swoich klientów. W przypadku zakupu lemoniady z feralnej partii klienci mogą bez problemu zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy w dowolnym sklepie Żabka.
Żabka jednocześnie przeprasza wszystkich klientów za niedogodności, które mogą wynikać z tej sytuacji. Firma deklaruje pełną gotowość do rozwiązania problemu oraz zapewnia, że priorytetem jest zdrowie i satysfakcja konsumentów.