Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Pracownica Biedronki pokazała, jak zachowują się klienci. Nagranie hitem sieci
Marcin Śliwa
Marcin Śliwa 18.06.2024 20:37

Pracownica Biedronki pokazała, jak zachowują się klienci. Nagranie hitem sieci

biedronka
fot. Pyska600, TikTok/materiały własne

Jedna z użytkowniczek TikToka opublikowała filmik, który w rzekomo zabawny sposób miał ukazywać trudną codzienność, z jaką zmaga się wielu pracowników popularnego dyskontu. Okazuje się, że klienci sklepów potrafią być dla jego obsługi prawdziwym utrapieniem. Czy wśród zaprezentowanych schematów rozpoznasz własne zachowanie?

Z Biedronki do TikToka

Film trafił do sieci za sprawą użytkowniczki TikToka o nicku Pyska600. Kobieta, która na co dzień zajmuje się pracą w jednym ze sklepów sieci Biedronka, postanowiła nagrać filmik, który ukazywałby trudną relację, jaką pracownicy sklepów – chcąc nie chcąc – nawiązują z klientami. Opublikowane nagranie zyskuje coraz większą popularność. Jak dotąd filmik zdobył już aż 26,3 tysięcy polubień, a odtworzono go już ponad 2,3 mln razy.

Kto pracował z klientem, ten się w cyrku nie śmieje

Na filmie widać jak klienci potrafią czasem utrudnić nawet najprostsze zadania, które każdego dnia muszą wykonywać pracownicy sklepu.

@pyska600 Ajj Ci klienci, zawsze tam gdzie Ty... 🤣 #tiktok #dc #biedronka #praca #humor #fyp #video @Martulencja1122 ♬ Engraçado Divertido e Incomum - HarmonicoHCO

Wśród komentujących panuje zgoda

Jak dotąd materiał doczekał się ponad 830 komentarzy. Wśród nich można się natknąć na opinie, po których łatwo wywnioskować, że ich autorzy również pracowali z klientem. Ich spostrzeżenia dotyczące wątpliwego zachowania klientów zdają się pokrywać z przesłaniem filmiku. 

Tu chodzi o ”kulturę” klientów. Pchają się, zachodzą drogą, udają, że cię nie widzą, przeszkadzają i jeszcze się burzą – pisze jednak z komentujących;

Mi zabierali produkty z palety – dodaje inna;

Pracuję w sieciówce odzieżowej i mamy pochowane rzeczy w kartonach po dostawie, które jeszcze nie mają zmiany cen, a ludzie sobie potrafią wygrzebać towar, przymierzyć i zostawić w randomowym miejscu – żali się następna;

Co to za Biedronka, że nie widzę palet? – przytomnie zauważa ktoś inny.