Pracownik pokazał świąteczną paczkę od Rossmanna. Zdania internautów są podzielone
Zbliżający się okres świąteczny to czas, gdy wiele firm postanawia docenić swoich pracowników, obdarowując ich okolicznościowymi upominkami. W tym roku do grona przedsiębiorstw wręczających świąteczne paczki dołączył Rossmann. Zawartość paczek wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród obdarowanych, jak i internautów.
Co zawierały świąteczne paczki od Rossmanna?
Sieć drogerii postawiła na różnorodność w swoich świątecznych paczkach. Jak ujawnił na TikToku popularny twórca Jacek Musiał, pracownicy otrzymali pakiety pełne ciekawych produktów. W eleganckim kartonie z logo firmy znalazły się: 100-gramowe opakowanie ziaren kawy, piernikowa choinka, kajmak o smaku orzechowym, butelka wina oraz książka. Do tego zestawu dołączono świąteczne skarpetki.
Musiał, który specjalizuje się w tematyce makijażowej, dodał, że firma zadbała również o aspekt finansowy.
Uprzedzając wasze pytania, pieniążki też były - poinformował w nagraniu.
Ten gest wywołał falę komentarzy w sieci, a nagranie z prezentacją paczki od Rossmanna zostało wyświetlone ponad 237 tysięcy razy w ciągu 18 godzin.
Możliwa rewolucja w emeryturach. Kto będzie mógł wcześniej zostać emerytem?Reakcje pracowników i internautów
Opinie na temat świątecznych paczek od Rossmanna były mieszane. Wśród licznych komentarzy pod nagraniem znalazły się zarówno pochwały, jak i głosy krytyki.
"Fajna paczuszka, ale że nikt nie pomyślał o bonie na zakupy do drogerii?", "Ogólnie bardzo spoko, ale dla mnie Rossmann = kosmetyki, więc szkoda, że czegoś nie dorzucili, chociaż kremu do rąk" - czytamy w komentarzach.
Mimo to wielu pracowników cieszyło się z tego gestu, zwracając uwagę na to, że "jeszcze parę lat temu można było o tym pomarzyć”.
Świąteczne paczki w innych sieciach handlowych
Podobne działania podjęły również inne sieci handlowe. Na przykład Biedronka przygotowała paczki, które uwzględniały potrzeby zarówno pracowników, jak i ich bliskich. Zatrudnieni w tej sieci otrzymali bambusowy stojak z przyprawami, słodycze, zestaw trzech patelni oraz bon o wartości 600 zł do wykorzystania w sklepach firmy.
Takie prezenty podkreślają dbałość o codzienne potrzeby pracowników i stanowią bez wątpienia "miły gest" ze strony pracodawcy.
Prezenty świąteczne - miły gest czy "employer branding"?
Świąteczne paczki dla pracowników to nie tylko sposób na umilenie im okresu świątecznego, ale także wyraz uznania za ich wkład w funkcjonowanie firmy. W przypadku Rossmanna prezentowane zestawy spotkały się z mieszanym odbiorem, ale ich różnorodność i bonus w postaci pieniędzy z pewnością wpłynęły na pozytywne odczucia wielu osób.
Działania firm takich jak Rossmann i Biedronka pokazują, że coraz więcej firm dostrzega wartość w okazywaniu wdzięczności swoim pracownikom, co ma na celu przede wszystkim zwiększenie ich zadowolenia z pracy oraz zmniejszenie rotacji.