BiznesINFO.pl Handel Produkują i projektują wyłącznie w Polsce. Nanushki z nietypową metodą na sukces
Marek BAZAK/East News

Produkują i projektują wyłącznie w Polsce. Nanushki z nietypową metodą na sukces

9 sierpnia 2021
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Tomasz Bukowski: Wioślarki mają swoją tradycję i rytuał, który polega na zakładaniu przed ważnymi zawodami  śmiesznych skarpetek. To wielka duma dla nas, że występowi olimpijskiemu i pierwszemu polskiemu medalowi w Tokio  towarzyszyły właśnie Nanushki. Jesteśmy małą rodzinną firmą, a nie wielkim koncernem, który ma możliwości  docierania do związków sportowych i organizatorów potężnych sportowych imprez. Tutaj akurat udało się nam  wszystkim, i wioślarkom i Nanushkom. W przypadku wioślarek był to ich akurat drugi medal, który zdobyły z naszym  Lion'ardo na stopach. Można więc powiedzieć, że coś chyba musi w tym być, że lew od Nanushki przynosi szczęście.  Miejmy więc nadzieję, że kiedyś zobaczymy np. piłkarzy reprezentacji Polski w naszych kolorowych skarpetkach.

Wielu osobom może się wydawać, że skarpetki są mało istotnym elementem garderoby. Nic bardziej mylnego! O  początku, idei i pomysłach na produkcję skarpetek rozmawiamy z właścicielem marki Nanushki Tomaszem Bukowskim i odpowiedzialnym za marketing firmy Łukaszem Tylczyńskim. Kasper Starużyk: Polskie wioślarki zdobywając olimpijskie srebro w Tokio były widziane w skarpetkach Nanushki. Planujecie dotrzeć także do innych sportowców?

Kiedy i dlaczego zrodził się w Twojej głowie pomysł na projektowanie i produkcję skarpetek? 

Ponad 10 lat temu miała urodzić się moja córka Lena i zastanawiałem się, co sprawiłoby jej frajdę. W tamtym momencie miałem dużo więcej czasu niż teraz, a że od wielu lat zajmowałem się grafiką, a skarpetki dla  dzieci, jakie widziałem w sklepach, niczym nie wyróżniały się spośród setek innych skarpetek, pomyślałem, że fajne  skarpetki dla Leny to jest to, co chciałbym specjalnie dla Niej zrobić. Chciałem stworzyć coś naprawdę oryginalnego i  niepowtarzalnego, co będzie zadedykowane tylko Lence. Tak narodził się też koncept, który został z nami na dłużej i  zaowocował kolejnymi działaniami. Obecnie wiele koncepcji na wzory wymyśla i tworzy sama Lena, która uwielbia  rysować i ma mnóstwo pomysłów, na które ja bym raczej nie wpadł. Był to więc strzał w dziesiątkę.

Lena-Tomek-Nanushki
Lena i Tomek, Nanushki.
Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat