Salestube rozpoczyna współpracę z Notino, największym beauty e-shopem w Europie
Grupa MarTech & e-commerce connected Salestube nawiązała współpracę z Notino, największym beauty e-shopem w Europie, w zakresie usług MarTech. W ramach umowy Salestube dostarczy klientowi licencję na Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics i Data Science.
Salestube wspiera MarTech największego beauty e-shopu w Europie
Notino, czeska firma założona w 2004 roku, oferuje w swoim sklepie internetowym szeroki wybór produktów kosmetycznych od ponad 2700 marek globalnych i lokalnych. Z platformy korzystają miliony klientów w całej Europie.
Wdrożenie Google Analytics 360 pozwoli Notino na:
- Dokładniejsze monitorowanie ruchu na stronie i w aplikacji w czasie rzeczywistym.
- Lepsze zrozumienie zachowań i wyborów konsumentów.
- Identyfikację trendów wśród odbiorców.
- Podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych i marketingowych.
- Spełnienie wymogów regulacyjnych, takich jak RODO i GDPR.
Salestube to renomowany partner Google, posiadający pełną certyfikację Google Marketing Platform. Firma słynie z doświadczenia w zakresie narzędzi analitycznych i wiedzy eksperckiej w dziedzinie programmatic DOOH.
Współpraca z Notino to kolejny sukces Salestube, potwierdzający pozycję firmy jako lidera w branży MarTech w Europie Środkowo-Wschodniej.