Sephora zamierza wprowadzić nowy standard w perfumeriach. Na początek jedna drogeria
Sephora remontuje sklep
Sephora w warszawskim centrum handlowym Westifield Arkadia zaplanowała remodeling sklepu. Największa i flagowa perfumeria w Polsce ma ponad 700 mkw powierzchni. Punkt oferuje wszystkie najlepsze produkty marki, m.in.: płyny do kąpieli, balsamy do ciała czy perfumy i kosmetyki do makijażu.
Sephora za pomocą swoich mediów społecznościowych zapowiada wprowadzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań dla swoich klientów, które będą niedostępne w innych lokalizacjach. -Lato to pracowity czas dla naszego zespołu Sephora Arkadia. Flagowa perfumeria w Polsce upiększa się i powiększa dla naszych klientów. Wkrótce zaprezentujemy nasz flagowy sklep w nowej odsłonie - zapowiada perfumeria.
Sephora zwiększyła przychody
Sephora Polska w ubiegłym roku zwiększyła swoje przychody o 7 proc. i wypracowała je na poziomie 689 mln zł. Zysk netto w 2019 r. wyniósł 38 mln zł, a to 1 proc. więcej niż w 2018 r. - podaje wiadomoscihandlowe.pl. Sieć perfumerii na razie nie jest w stanie oszacować konsekwencji pandemii dla swoich zysków. Sephora planuje także otworzyć 2-3 nowe sklepy, ale nie wyklucza zamknięcia tych placówek, które przynoszą straty.
W zagrożeniach sprzedawca podał dużą konkurencję i nasycenie rynku w największych polskich miastach. Przypomnijmy, że w samej Arkadii na tym samym poziomie, na którym znajduje się perfumeria Sephora, otwartych placówek ma kilka innych drogerii, m.in.: Douglas i Rossmann.