BiznesINFO.pl Handel Sławomir opowiada, co kupuje na Shopee i czego nigdy by nie zareklamował. Fani będą zaskoczeni
TRICOLORS/East News

Sławomir opowiada, co kupuje na Shopee i czego nigdy by nie zareklamował. Fani będą zaskoczeni

6 września 2022
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Gwiazdor rock-polo Sławomir został ambasadorem marki Shopee. Na spotkaniu zorganizowanym z okazji roku obecności Shopee na polskim rynku Sławomir zdradził redakcji biznesinfo.pl, w jaki sposób robi zakupy i czego za żadne skarby by nie zareklamował.

Singapurska platforma zakupowa Shopee weszła na polski rynek już w 2021 r., jednak z rozpoczęciem potężnej akcji promocyjnej czekała do kwietnia bieżącego roku. Shopee dało się poznać polskim konsumentom dzięki reklamie opartej na bijącej rekordy popularności na świecie piosence "baby shark". Promocję Shopee wsparł również Sławomir, który został ambasadorem marki.

Polska pierwszym europejskim krajem ekspansji Shopee

Pochodząca z Singapuru platforma Shopee zapuściła mocne korzenie w rodzimym regionie, czyli Azji Południowo-Wschodniej. Dzięki zaufaniu klientów szybko zdobyła pozycję, która umożliwiła jej sprawne wejście na rynek południowoamerykański. Shopee jednak nie zwalnia i kolejnym kierunkiem ekspansji okazała się Europa, a pierwszym rynkiem, na który zdecydowali się wkroczyć Singapurczycy, jest właśnie Polska.

Shopee jest platformą działającą w obszarze e-commerce, która kładzie mocny nacisk na wspieranie lokalnych przedsiębiorstw i pomaga w stawianiu pierwszych kroków w internecie firmom, które nie miały wcześniej do czynienia z takim rodzajem handlu.

"W ciągu minionego roku na platformie zarejestrowało się już ponad 53 tysiące polskich firm , które obecnie mają ponad 15 milionów aktywnych ofert" - czytamy w komunikacie prasowym firmy Shopee.

Sławomir zdradza, co kupuje na Shopee [wywiad]

Podczas spotkania z okazji rocznej obecności Shopee w Polsce gościem specjalnym był ambasador marki Shopee w Polsce, piosenkarz Sławomir. Gwiazda rock-polo odpowiedziała nam

Redakcja Biznesinfo: Czy Twoi fani mają okazję spotkać Cię jeszcze w sklepach, czy już wszystkie zakupy realizujesz za pośrednictwem Shopee?

Sławomir: Cześć, tu Sławomir. Przede wszystkim na Shopee kupuje rzeczy użytkowe, których poszukiwanie jeżdżąc po mieście, zajęłoby mi dużo czasu. Mówię tutaj o precyzyjnym sprzęcie potrzebnym mi do pracy, takim jak: słuchawki, mikrofony, nadajniki. Produkty spożywcze kupuje jednak osobiście, fizycznie w sklepie i myślę, że to się nie zmieni.

Na Shopee możemy więc znaleźć również sprzęt dla profesjonalistów?

Tak, jak najbardziej. Chociaż kupuję nie tylko rzeczy do pracy, ale również takie, które dają mi radość. Ja mam Simsona s51 [motorower produkcji NRD - przyp. red.] i cały czas szukam jakiejś klamki czy reflektora, a jest tam coraz więcej sprzedawców oferujących tego rodzaju produkty.

A jak wygląda współpraca od strony sprzedawcy?

Warto skorzystać ze wsparcia Shopee. Polski sprzedawca ma wsparcie graficzne, firma też pomoże postawić pierwsze kroki w sprzedaży internetowej.

Na zakończenie zapytam jeszcze, czy istnieje firma, której byś nie zareklamował niezależnie od stawki?

Na pewno nie zareklamuję nigdy firmy produkującej lek na grzybicę stóp.

Dziękuję za rozmowę.

Dziękuję.

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat