Specjalna usługa dostępna w tysiącach sklepów Biedronka. Wielu klientów nie ma o tym pojęcia
We wrześniu ubiegłego roku portalspozywczy.pl informował, że Biedronka ma zdecydowanie najsilniejszą bazę klientów w naszym kraju – blisko jedna czwarta ankietowanych nie robiła wówczas zakupów w żadnym innym dyskoncie spożywczym. Wczoraj (16 sierpnia) sieć przypomniała, że w 2 tys. sklepów można skorzystać ze specjalnej usługi dostępnej już przy transakcjach zakupu powyżej 1 zł. O co dokładnie chodzi? Wyjaśniamy poniżej!
Możesz z tego skorzystać przy okazji dokonywania zakupów
Nagła potrzeba wypłaty gotówki? Nie musisz udawać się w tym celu do bankomatu. W 2 tys. sklepów Biedronka usługa „Płać kartą i wypłacaj” jest dostępna w kasach (ale nie samoobsługowych) dla posiadaczy kart Visa (również przy płatnościach zbliżeniowych i dokonywanych przy użyciu smartfonem) oraz klientów z plastikiem Mastercard.
Aby można było wypłacić gotówkę, transakcja zakupu musi wynieść ponad 1 zł, a w kasie sklepu musi znajdować się odpowiednia ilość gotówki. O chęci skorzystania z usługi należy poinformować kasjera.
Jak i ile można wypłacić?
Należy podać kasjerowi kwotę wypłaty i włożyć lub przyłożyć kartę do terminala płatniczego przy kasie. Wypłata jest zawsze zabezpieczona kodem PIN do karty, a jej minimalny poziom to 50 zł. Pobrana w gotówce kwota jest doliczana do wartości zakupów w sklepie Biedronka – tłumaczy Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor ds. operacji finansowych w sieci Biedronka.
W ramach usługi można też wypłacić wielokrotność 50 zł, przy czym nie więcej niż 300 zł (tj. 50 zł, 100 zł, 150 zł, 200 zł, 250 zł i 300 zł). Nie ma ograniczeń co do częstotliwości skorzystania z usługi w ciągu danego dnia.
Czy to coś kosztuje?
Za skorzystanie z usługi Biedronka nie pobiera żadnych opłat. Ewentualne opłaty mogą zostać pobrane jedynie przez bank, który wydał kartę.
Pilotaż programu cashback był prowadzony w grudniu 2022 roku w wybranych sklepach Biedronki. Od 20 marca br. usługę uruchomiono w znacznie większej liczbie placówek dla posiadaczy karty Mastercard, a teraz jest ona też dostępna dla osób używających kart z logo Visa. Cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy i dzięki naszej technologii pomagać konsumentom i firmom płacić i otrzymywać płatności w sposób, który najbardziej im odpowiada – komentuje Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.