Stokrotka otworzy 1000. sklep. Sieć stworzy także kolejne centrum dystrybucyjne
Sieć stokrotka uruchomiła niedawno 900. sklep i planuje otwierać kolejne placówki. Sieć ma już więcej sklepów niż Lidl.
Sieć Stokrotka otwiera kolejne sklepy
Stokrotka, która jest własnością litewskiej grupy Maxima, chce w tym roku otworzyć ok. 100 sklepów – czytamy w branżowym serwisie dlahandlu.pl. Sieć w ostatnich latach stara się utrzymywać takie tempo, jeśli chodzi o otwieranie kolejnych sklepów.
– W tym roku otworzymy 1000. sklep naszej sieci. To ważny moment dla naszego rozwoju. Koncentrujemy się w tym okresie na jak najlepszym odpowiadaniu na obecne potrzeby klientów. Rozwijamy naszą ofertę produktów marki własnej, łączącej wysoką jakość z korzystną ceną. Ważne pozostają dla nas również działania promocyjne, w tym przygotowywanie specjalnych ofert dostępnych z aplikacją Nasza Stokrotka. Dzięki nim nasi klienci oszczędzają w czasie codziennych zakupów – podaje Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Sieć także planuje otworzyć czwarte centrum dystrybucyjne w Rzeszowie, ma ono zaopatrywać w artykuły spożywcze 250 sklepów. Podobnie jak inne duże sieci, Stokrotka ma także swoją aplikację dla klientów.
Jak zauważa serwis, Stokrotka ma teraz więcej sklepów niż Lidl (700 punktów sprzedaży). Dla porównania Biedronka ma około 3300 sklepów, a Dino ponad 2100 marketów.
Konkurencja wśród sieci sklepów
Co pewien czas docierają do nas nowiny, że sieć handlowa otwiera w Polsce kolejne placówki. 15 grudnia Lidl otworzył aż 6 placówek jednego dnia. Z kolei w okresie od 28 do 31 grudnia 2022 roku sieć Biedronka otworzyła aż 24 nowe placówki.
Sieci sklepów śledzą uważnie konkurencję także w obszarze wynagrodzeń pracowników. Niedługo po tym jak Kaufland zapowiedział podwyżki dla swoich pracowników, płace podniosły także duże sieci sklepów, m.in. Aldi, Lidl i Biedronka.