Świetne wieści dla osób korzystających z przeglądarki Huawei. Mogą korzystać z nowej platformy
Świetne wiadomości dla osób korzystających z przeglądarki Huawei. We współpracy z popularnych agregatorem newsów SQUID News uruchomiono właśnie nowe kanały tematyczne, jak m.in. Video, Podcasty, Sport, Technologia i Nauka.
Huawei we współpracy z SQUID uruchamia nowe kanały tematyczne
Jakie kanały pojawią się w przeglądarce
Zacieśnia się współpraca Huawei ze SQUID
Huawei od dłuższego czasu rozwija współpracę z dostawcami treści i agregatorami newsów. W zeszłym roku jak przypomina serwis antyweb.pl, użytkownicy nowych urządzeń działających w oparciu o HMS (Huawei Mobile Services - usługi mobile Huawei, będące alternatywą dla usług mobilnych Google, obejmujące aplikacje i usługi, które są standardowo uruchamiane na urządzeniach) uzyskali możność korzystania z usług popularnego agregatora newsów SQUID.
Serwis informacyjny SQUID jak przypominają w komunikacie prasowym przedstawiciele firmy jest dostępny w ponad 60 krajach na świecie, a użytkownicy sprzętów Huawei mają dostęp do newsów nie tylko z poziomu aplikacji mobilnej, ale także w Huawei Assistant oraz w instalowanej domyślnie przeglądarce internetowej.
SQUID informuje we wspomnianym komunikacie o rozszerzeniu oferty dostępnej na smartfonach Huawei.
- Dzięki rozszerzeniu współpracy z Huawei użytkownicy smartfonów z HMS zobaczą nowe kanały tematyczne, takie jak Video, Podcasty, Sport, Technologia i Nauka oraz wiele innych. Te pojawią się w Przeglądarce Huawei – czytamy w komunikacie.
SQUID podkreśla, że użytkownicy będą mogli być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami z różnorodnych kategorii i będą mogli „zanurkować” w ocenia informacji.
Firma zwraca uwagę również, że dostarcza informacje z najlepszych lokalnych, regionalnych i międzynarodowych mediów ze wszystkich źródeł w czasie rzeczywistym.
- SQUID News dostarcza na przeglądarce Huawei interesujące i wartościowe informacje od wiodących publicystów z całego świata. Użytkownicy mogą teraz czytać bieżące wiadomości na każdy temat, ale również słuchać najnowszych podcastów, a także oglądać wiadomości video – podkreśla cytowany w komunikacie Johan Othelius, założyciel i dyrektor generalny SQUID.
Jak podkreślali w wywiadzie dla serwisu Spidersweb.pl przedstawiciele SQUID Tomasz Lis (Country Manager Poland) i Paweł Kozak (Growth Manager) jednym z celów założycieli aplikacji było zwiększenie czytelnictwa wśród millenialsów. Firma podkreśla, że aplikacja spotkała się z bardzo dobrymi recenzjami użytkowników w App Store, Google Play Store i Huawei AppGallery, a także bardzo dobrym odzewem w mediach na terenie krajów, w których została wprowadzona.