Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) niedługo po światowej premierze urządzeń, która miała miejsce na początku maja w Dubaju, postanowił wystartować z kampanią promującą najnowszą odsłonę smartwatcha premium z rodziny Huawei Watch 4 Pro. Działania, które mają wspierać wejście na polski rynek wersji Space Edition, będą obejmowały wszelkie kanały źródłowe oraz konkretne narzędzia marketingowe. W naszym kraju twarzą kampanii został Remigiusz "reZi" Wierzgoń.
Świetne wiadomości dla osób korzystających z przeglądarki Huawei. We współpracy z popularnych agregatorem newsów SQUID News uruchomiono właśnie nowe kanały tematyczne, jak m.in. Video, Podcasty, Sport, Technologia i Nauka.Huawei we współpracy z SQUID uruchamia nowe kanały tematyczneJakie kanały pojawią się w przeglądarce
AppGallery prezentuje się dość ubogo. W sklepie Huaweia brakuje wielu znanych i lubianych aplikacji.