Tego jeszcze nie było. Lidl wprowadza benefity w swojej aplikacji. Zapłacisz mniej, ale nie tylko w Lidlu
To prawdziwa zakupowa rewolucja! Obecnie wszystkie większe sieci sklepów, takie jak Biedronka czy Kaufland, co tydzień mają dla swoich klientów kolejne przeceny. Z wielu z nich można skorzystać dzięki aplikacji sklepu lub karcie lojalnościowej. Takiej akcji jak ta w Lidlu nikt się jednak nie spodziewał. Niskie ceny obejmą nie tylko sklepy!
Tu i tu, i tam, benefity od Lidla mam!
Niskie ceny i wyprzedaże w Lidlu nikogo nie zaskakują, podobnie jak inne, specjalne oferty. Nowy program może jednak oznaczać prawdziwą rewolucję. W aplikacji sklepu pojawiła się właśnie nowa sekcja — Benefit Plus. Jak przekazał Portal Spożywczy, dzięki tej funkcji klienci sklepu skorzystają z promocji także u partnerów sieci.
Gdzie dokładnie i ile będą mogli zaoszczędzić klienci? To nie jedyna nowość, jaką Lidl planuje wprowadzić w najbliższym czasie. Na co jeszcze będziemy mogli liczyć?
Jeszcze więcej zniżek dla klientów Lidla
Od teraz Lidl zaoferuje nam niższe ceny nie tylko we własnych sklepach, ale także u swoich partnerów. Dzięki Benefit Plus, użytkownicy aplikacji zapłacą mniej m.in. za paliwo na stacjach Shell, za bilety w kinach Cinema City czy za wizytę w parku wodnym Suntago. Co więcej, program zniżek u partnerów obejmie także rabat na subskrypcję w serwisie Onet Premium, a także trzy darmowe konsultacje lekarskie od Nationale-Nederlanden i pakiet 100 000 GB w Plus na Kartę.
Podobnie jak w przypadku tradycyjnych promocji w Lidl Plus, w aplikacji znajdziemy dokładne instrukcje w sprawie każdej oferty. Lidl podkreśla jednak, iż wszystkie benefity pozostają własnością partnerów spółki, natomiast sklep pełni jedynie rolę pośrednika. Sieć zaznaczyła, że ”korzystanie z przecen odbywa się wyłącznie na warunkach wskazanych przez partnerów”.
Lidl wystartuje z nowym programem
Niższe ceny i benefity u partnerów to nie jedyna nowość, jaką Lidl ma do zaoferowania swoim klientom. Już wkrótce w aplikacji Lidl plus ma pojawić się system nagród, które otrzymamy za punkty, zbierane w czasie zakupów. O planach spółki poinformował niemiecki Lebensmittel Zeitung. Program wystartował już w Szwajcarii w formie testowej — jeden punkt przyznawany jest klientom za każdego franka wydanego na zakupy w Lidlu. Każde 100 punktów kwalifikuje klientów do wyboru jednego z setek produktów dostępnych w aplikacji. Zgodnie z lidlową tradycją, program niedługo powinien ruszyć także w innych krajach europejskich, również w Polsce.