„Nierówność warunków, w jakich konkurujemy, sprawia problemy. Mamy jednak pewną przewagę nad platformami azjatyckimi. One nie mają takiej możliwości” — mówi dyrektor ds. relacji zewnętrznych, pełnomocnik zarządu LPP.
Sztuczna inteligencja okazała się nie tylko wyzwaniem dla rynku, ale również odpowiedzią na inne przeszkody. Jak podaje Unilever, do 2027 roku globalny rynek analizy danych za pomocą AI może być wart 8,3 miliarda dolarów! Obecną wartość sztucznej inteligencji dla branży FMCG, trudno byłoby przecenić.
Sztuczna inteligencja podbija świat biznesu. Wielu pracowników już dziś używa jej regularnie, argumentując, że AI zwiększa efektywność ich pracy. Jednocześnie rynek pracy przechodzi zmiany — tworzy się gospodarka oparta na sztucznej inteligencji. "Sztuczna inteligencja demokratyzuje kompetencje pracowników" — mówił Satya Nadella, prezes i dyrektor generalny Microsoft.