Internet jest potężnym narzędziem. Powielane negatywne treści nie tylko wprowadzają czytelnika w błąd, ale również oddziałują na zatrudnienie pracowników, utratę klientów, wyniki finansowe — działają jak boomerang. Z tym że jak do nas wróci, to z pewnością w gorszej formie — mówiła Magdalena Maruszczak, radca prawny i założycielka Forigi w programie Kobiety Biznesu.
Producent napojów energetycznych bezprawnie wykorzystał wizerunek Roberta Makłowicza w swojej reklamie. Krytyk kulinarny wywalczył spore zadośćuczynienie. Kwota trafi na rzecz fundacji.
Archetypy marki - teoria, która pozwoli na rozwój silnej marki. Podobnie jak ludzie, marka Twojej firmy powinna mieć konkretną osobowość, którą widzą klienci i przez którą chcą jej zaufać.
To, w jaki sposób nasza firma jest odbierana przez naszych klientów, kontrahentów, pracowników, a także opinię publiczną, ma ogromny wpływ na to, czy poniesie ona sukces czy klęskę. Przedsiębiorca nie może zapomnieć o tym, że konsekwentne i cierpliwe budowanie wizerunku firmy w dłuższym czasie będzie dla firmy ogromną wartością dodaną. Dowiedz się, czym jest wizerunek firmy i co się na niego składa.