BiznesINFO.pl Handel Tesco zaliczyło błąd na promocji. Sieciówka dopłaca do zakupów
East News, Arkadiusz Ziolek

Tesco zaliczyło błąd na promocji. Sieciówka dopłaca do zakupów

16 lutego 2021
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Na czym polega promocyjna wpadka Tesco

  • Czemu sieć w efekcie dopłaca swoim klientom do zakupów

  • Jakie jeszcze sieci sklepów zaliczyły podobne wpadki

Tesco i wpadka promocyjna

O promocjach Tesco słychać coraz mniej, a samochodów dostarczających zakupy ze sklepu do polskich domów już praktycznie nie uświadczymy . Wycofujące się z naszego kraju Tesco powoli schodzi na margines, ale jest jedna rzecz, którą na pewno zapisze się w pamięci swoich klientów.

Tesco przygotowało dla swoich klientów promocję na żarówki. Promocja odbywała się w oparciu o standardową zasadę "kup 2 zapłać za 1" , jednakże bardziej wtajemniczeni bardzo chętnie z niej skorzystali.

"Według zamierzeń Tesco, promocja miała polegać na odliczeniu ceny jednej żarówki przy kupnie dwóch. Okazało się jednak, że kwota odliczana jest oddzielnie od każdej żarówki, a w rezultacie za promocyjny żarówkowy dwupak market płaci kupującemu 1 grosz " - pisze Radio Zet.

Promocja zorganizowana przez Tesco nie jest pierwszą tego typu akcją, ale pierwszą, podczas której sklep dopłaca kupującemu do zakupów.

Tesco dopłaca klientom do zakupów

W trakcie wprowadzania danych do systemu nastąpił błąd - zamiast odliczenia 3,99 zł od sumy 7,98 zł za dwie żarówki, pierwsza kwota odliczana jest od pojedynczej żarówki.

Łowcy okazji nie omieszkali nie pochwalić się swoimi zdobyczami i od razu zamieścili w sieci zdjęcia paragonów. Cena za jedną żarówkę wynosi -1 grosz.

Promocja na żarówki trwa do 16 lutego 2021 r. i nie jest pierwszą w historii sieci sklepów, którą można określić jako wpadkę. Nie tak dawno Biedronka za 2 zł sprzedawała wino Fresco.

Przypomnijmy, że jakiś czas temu Tesco podjęło decyzję o wycofaniu się z Polski. Placówki, w których mieściły się sklepy sieci Tesco przechodzą w dzierżawę nowych właścicieli. Bez wątpienia największe emocje budzi zakup terenu Tesco na warszawskich Kabatach, gdzie deweloper zapowiedział budowę nowych mieszkań.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat