Tesco kończy ze sprzedażą internetową. To już ostatni moment na zakupy
Sieć sklepów Tesco jako jedna z pierwszych wprowadziła do Polski możliwość składania zamówień na zakupy przez internet. Po 8 latach działalności platformy Tesco E-Zakupy, jej dni są policzone. To ostatnie chwile by zamówić ulubione produkty za pośrednictwem internetowej platformy.
Koniec Tesco on-line
Jak wskazuje Wirtualna Polska, gdy w 2012 roku uruchamiano usługę Tesco E-Zakupy, była to pierwsza tego typu inicjatywa nad Wisłą. Nikt wcześniej nie zdecydował się na oferowanie swoim klientom zakupów z dostawą do domu. Czase pokazuje, że Polacy pokochali to rozwiązanie. Na rynku zaroiło się od firm oferujących dostawy zakupów pod drzwi. Po 8 latach działalności Tesco E-Zakupów, kończą one swoją działalność. To ostatnie dni by złożyć swoje zamówienia.
Warszawa, Gdynia, Bielsko-Biała i Opole pożegnają platformę już 23 października. To ostatni dzień na składanie zamówień z opcją dostawy do domu w brytyjskiej sieci. Produkty wybrane przez klientów zostaną dostarczone najpóźniej 24 października. Pozostałe miasta, w których funkcjonowała platforma pożegnają się z nią 30 października, a zakupy zostaną najpóźniej dowiezione 31 października.
Jak Tesco E-Zakupy podsumowuje 8 lat działalności na polskim rynku? W czasie funkcjonowania e-sklepu zrealizowano ponad 8 mln zamówień, które obejmowały aż 400 mln produktów. Łączna waga dostarczonych do klientów paczek przekroczyła 300 tys. ton – informuje WP, powołując się na komunikat sieci. Tesco sprzedało polski oddział firmie Salling Group, właścicielowi marki Netto.