BiznesINFO.pl Handel Tesco likwiduje swój program lojalnościowy. Masz czas tylko do końca czerwca
East News, Zofia i Marek Bazak

Tesco likwiduje swój program lojalnościowy. Masz czas tylko do końca czerwca

11 kwietnia 2021
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Tesco poinformowało, że wraz z końcem czerwca zamyka swój program lojalnościowy Clubcard. W związku ze zmianami, Tesco wprowadza od 17 kwietnia nowy regulamin programu.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest program Clubcard

  • Jakie są powody wycofania programu lojalnościowego

  • W jaki sposób zmienił się regulamin

Tesco i jego program lojalnościowy

Przez długie lata obecności w Polsce, Tesco zbudowało sobie mocną bazę klientów. Dowodem na to jest m.in.: program lojalnościowy brytyjskiej sieci sklepów, Clubcard. Czym wyróżniał się na tle innych?

Dzięki Clubcard klienci sieci Tesco mogli zbierać punkty za zrobione zakupy. Tesco na swojej oficjalnej stronie internetowej podkreśla, że większa ilość punktów oznacza wyższą wartość bonów. Bony można było wykorzystać na kolejne zakupy.

Jakiś czas temu Tesco postawiło również na aplikację mobilną Clubcard. Dzięki niej klienci sklepów mogli mieć nie tylko kupony pod ręką, ale również zyskiwali specjalne oferty dedykowane użytkownikom aplikacji.

Jak się okazuje, to już koniec sielanki związanej z Clubcard. Tesco poinformowało, że wraz końcem czerwca kończy funkcjonowanie swojego programu lojalnościowego. Podobny los wcześniej spotkał e-zakupy Tesco.

Tesco żegna się z programem lojalnościowym

Tesco na swojej oficjalnej stronie internetowej wystosowało komunikat do klientów. Z programu Clubcard można korzystać jedynie do końca czerwca br. Z kolei punkty w ramach programu lojalnościowego można zbierać maksymalnie do 18.04.2021 r.

W związku z tym zmienia się regulamin programu lojalnościowego Clubcard. Punkty zebrane między 1.02.2021 a 18.04.2021 zostaną policzone ostatniego dnia umożliwiającego kolekcjonowanie punktów.

Tesco 31.05. br. wyśle do wszystkich klientów, którzy uzbierali min. 300 punktów wyciąg z bonami. Uzyskane bony będzie można wykorzystać na zakupy do 30.06.2021, po tym terminie przepadają.

Jednocześnie wraz z końcem Clubcard zniszczeniu ulegną informacje o danych osobowych klientów. Tesco informuje, że usunie dane 31.07 br., chyba że klient poprosi o to wcześniej.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat