Testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 znikają z Biedronki w ekspresowym tempie
Z tego artykułu dowiesz się:
-
W jakim tempie i gdzie najszybciej wyprzedały się testy na obecność koronawirusa
-
Jaka inna sieć sklepów planuje wprowadzić testy do sprzedaży
-
Czemu Biedronka zdecydowała się na sprzedaż testów
Testy na COVID-19 w Biedronce
Jeszcze przed rokiem testy na obecność koronawirusa wydawały się być niczym towar luksusowy - niedostępne dla każdego. Jednocześnie kategoryzowano je bardzo często jako medykament i wykonywano tym, którzy naprawdę potrzebowali hospitalizacji.
Po ponad dwunastu miesiącach życia w nowej rzeczywistości testy na koronawirusa stały się chlebem powszednim. W Niemczech taki test możemy kupić już w Rossmannie i Aldi, a w Polsce?
Na naszej rodzimej ziemi jako pierwsza do sprzedaży testy na obecność COVID-19 wprowadziła portugalska sieć sklepów - Biedronka . Testy są dostępne w całej Polsce od 15 marca br.
"Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98 procent. Można go wykonać w warunkach domowych i za cenę znacznie niższą od laboratoryjnej: jedna sztuka to 49,99 zł" - poinformowała sieć w komunikacie prasowym.
Testy na sprzedaż w innych sieciach sklepów
Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła Biedronkę przy ul. Sarmackiej na warszawskim Wilanowie. Z przekazanych informacji wynika, że testy zniknęły po godz. 8.
Ilość testów na klienta jest reglamentowana i wynosi trzy sztuki. Także w jednej z ursynowskich Biedronek redakcja Biznes Info nie zastała już testów, a pracownicy mówią wprost, że zainteresowanie jest ogromne.
- Chcielibyśmy poinformować, że wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty. Warto dodać, że wraz z rozwojem epidemii zauważyliśmy również rosnące zainteresowanie klientów środkami do odkażania. W związku z tym włączyliśmy te produkty do stałej oferty - powiedziała w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.
Na razie nie jest wiadome czy na podobny krok zdecydują się inne sieci sklepów.