BiznesINFO.pl Handel Testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 znikają z Biedronki w ekspresowym tempie
East News, Zofia i Marek Bazak

Testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 znikają z Biedronki w ekspresowym tempie

15 marca 2021
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Z tego artykułu dowiesz się:

  • W jakim tempie i gdzie najszybciej wyprzedały się testy na obecność koronawirusa

  • Jaka inna sieć sklepów planuje wprowadzić testy do sprzedaży

  • Czemu Biedronka zdecydowała się na sprzedaż testów

Testy na COVID-19 w Biedronce

Jeszcze przed rokiem testy na obecność koronawirusa wydawały się być niczym towar luksusowy - niedostępne dla każdego. Jednocześnie kategoryzowano je bardzo często jako medykament i wykonywano tym, którzy naprawdę potrzebowali hospitalizacji.

Po ponad dwunastu miesiącach życia w nowej rzeczywistości testy na koronawirusa stały się chlebem powszednim. W Niemczech taki test możemy kupić już w Rossmannie i Aldi, a w Polsce?

Na naszej rodzimej ziemi jako pierwsza do sprzedaży testy na obecność COVID-19 wprowadziła portugalska sieć sklepów - Biedronka . Testy są dostępne w całej Polsce od 15 marca br.

"Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98 procent. Można go wykonać w warunkach domowych i za cenę znacznie niższą od laboratoryjnej: jedna sztuka to 49,99 zł" - poinformowała sieć w komunikacie prasowym.

Testy na sprzedaż w innych sieciach sklepów

Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła Biedronkę przy ul. Sarmackiej na warszawskim Wilanowie. Z przekazanych informacji wynika, że testy zniknęły po godz. 8.

Ilość testów na klienta jest reglamentowana i wynosi trzy sztuki. Także w jednej z ursynowskich Biedronek redakcja Biznes Info nie zastała już testów, a pracownicy mówią wprost, że zainteresowanie jest ogromne.

- Chcielibyśmy poinformować, że wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty. Warto dodać, że wraz z rozwojem epidemii zauważyliśmy również rosnące zainteresowanie klientów środkami do odkażania. W związku z tym włączyliśmy te produkty do stałej oferty - powiedziała w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.

Na razie nie jest wiadome czy na podobny krok zdecydują się inne sieci sklepów.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat