To już dziś. Biedronka wyłącza swoją aplikację mobilną. Co dalej?
Klienci sklepów Biedronka, korzystający z aplikacji mobilnej tej sieci, powinni pamiętać, że od dziś przestaje działać aplikacja mobilna tej sieci. Dostępna jest już wyłącznie nowa wersja programu, w której pojawiły się nowe funkcje i liczne optymalizacje. Z wcześniejszych opinii klientów wiemy jednak, że przed Biedronką jeszcze sporo pracy.
Biedronka wyłącza starą wersję aplikacji
Dziś kończy się okres, w którym Biedronka zezwalała na korzystanie ze starszej wersji aplikacji. Dotychczas decyzja o tym, czy korzystać należała do klienta. To się właśnie zmienia i dostęp do starszej aplikacji Biedronka jest już blokowany.
Nowa aplikacja ma być dużym krokiem naprzód zarówno w kwestii funkcjonalności, jak i ogólnej jakości. Program został unowocześniony, zgodnie z obowiązującymi standardami. Dostępny jest więc m.in. tryb ciemny oraz przebudowany mechanizm skalowania interfejsu. Oznacza to, że będzie on czytelny i responsywny na różnych urządzeniach, niezależnie od wielkości, proporcji i rozdzielczości ekranu smartfonu.
Biedronka ogłosiła wyłączenie starej aplikacji. Zmiany już za kilka dniNowości w nowej wersji
Wśród nowości funkcjonalnych, oprócz wspomnianego trybu ciemnego, należy zwrócić uwagę na możliwość przygotowywania listy zakupów bezpośrednio w aplikacji. Dzięki temu nie trzeba będzie już zabierać zwykłych, papierowych list. Potrzebne produkty możemy za to zapisać bezpośrednio w aplikacji na smartfonie, który i tak przecież zabieramy na zakupy w Biedronce.
Dobra wiadomość jest taka, że funkcjonalność nowej, odtąd jedynej dostępnej aplikacji Biedronka nie została w żaden sposób okrojona w stosunku do poprzedniczki. Nadal może korzystać np. ze skanera cen, podglądu gazetek, przegląd spersonalizowane oferty czy korzystać z Shakeomatu. Ponadto w Biedronce znajdziemy cyfrową wersję karty Moja Biedronka – by z niej skorzystać, należy po prostu zeskanować kod widoczny na ekranie aplikacji.
Użytkownicy zgłaszają problemy
Osobną kwestię stanowią opinie klientów na temat nowej aplikacji Biedronki. Te na ogół nie są pochlebne. Użytkownicy oceniają ją nisko za sprawą wielu występujących błędów, które często skutkują awaryjnym przerwaniem pracy programu. W takiej sytuacji, gdy na przykład Biedronka zatrzymuje się przy ładowaniu treści, na dalszy plan schodzą wprowadzone mobilizacji. Sieć reaguje jednak na zgłoszenia i zapowiada systematyczne wprowadzanie poprawek.