BiznesINFO.pl
InPost walczy z awarią

ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Ogromna awaria InPostu. Klienci nie mogli odbierać przesyłek z paczkomatów

2 Kwietnia 2021

Autor tekstu:

Wiktoria Pękalak

Udostępnij:

InPost mierzył się z potężną awarią. Klienci nie mogą odbierać i nadawać paczek. Firma uspokaja wszystkich za pośrednictwem social mediów i prosi jeszcze o chwilę cierpliwości.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czego dotyczy awaria InPostu

  • Kiedy klienci będą mogli odzyskać paczki

  • Co z paczkami, których termin odbioru minął

InPost walczy z awarią

InPost miał dziś spory problem z obsługą klientów. Około południa osoby korzystające z usług firmy zaczęły pisać na facebooku skargi dotyczące między innymi tego, że aplikacja nie pokazuje im kodu do odbioru paczek.

Skargi pojawiły się również ze strony nadawców paczek, którym co prawda udało się nadać paczkę, jednak nie jest ona widoczna w systemie InPostu.

"Aplikacja nie działa, na e-mailu brak kodu odbioru, od godziny 12 czekam na odpowiedź, zgłaszam drogą elektroniczną, telefoniczną się nie da dodzwonić, to jest jakieś totalne nieporozumienie" - skarżyła się jedna z internautek cytowana przez RMF 24.

InPost opublikował za pośrednictwem twittera i innych mediów społecznościowych komunikat, w którym informuje, że zdaje sobie sprawę z awarii i już pracuje nad naprawieniem usterki.

Mimo że już po południu firma zakomunikowała, że systemy powoli zaczynają znowu działać, choć w sieci klienci InPostu w dalszym ciągu zgłaszali problemy.

Z ostatniej chwili!

InPost chwilę temu przekazał, że wszystkie usługi firmy powinny już działać w prawidłowy sposób.

“Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania. W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii, które mogą występować m.in:

  • problemy z aktualnymi statusami przesyłek

  • problemy z uzyskiwaniem kodów odbiorów

  • opóźnienia statusów w Aplikacji InPost Mobile.

W związku z tym wszystkie paczki, pozostające aktualnie w Paczkomatach mają przedłużony czas odbioru o 48 h” - napisał InPost w jednym z komentarzy.

Podobne artykuły

Arkadiusz Ziolek/EAST NEWS

Polska i Świat

Poczta Polska ostrzega przed cyberprzestępcami. Podszywają się pod instytucję

Czytaj więcej >
Kiedy koniec obostrzeń? Szef resortu realnie o powrocie do normalności

Polska i Świat

Kiedy koniec obostrzeń? Minister zdrowia podał datę wprost

Czytaj więcej >
NFZ podliczył ile będzie kosztować rehabilitacja ozdrowieńców

Polska i Świat

NFZ dokonał kalkulacji. Wiemy, ile kosztuje leczenie po przejściu koronawirusa

Czytaj więcej >
Lockdown dla szkół i przedszkoli prawdopodobnie zostanie przedłużony

Polska i Świat

Lockdown w przedszkolach i żłobkach do przedłużenia. Rząd wysłał klarowny sygnał

Czytaj więcej >
Zjednoczona Prawica się rozpadnie? Znamy opinię Polaków

Polska i Świat

Zjednoczona Prawica ma się rozpaść. Tak prognozuje 32 proc. Polaków

Czytaj więcej >
Arkadiusz Ziolek/East News

Polska i Świat

Grzywna aż na równowartość 826 tys. zł. Przesunął tylko kilka kamieni, ale nie wiedział ile mają lat

Czytaj więcej >