Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Trwa ekspansja niemieckiego giganta na naszym rynku. „Ogromne zainteresowanie Polaków”
Maria Gil-Sobczyk
Maria Gil-Sobczyk 31.05.2023 10:03

Trwa ekspansja niemieckiego giganta na naszym rynku. „Ogromne zainteresowanie Polaków”

flaga-Polska-Niemcy
Domena publiczna

Woolworth – jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych i  dyskontów w Niemczech – w maju otworzyła w Polsce trzy sklepy. Pierwszy w Krakowie, drugi w Poznaniu, a trzeci w Warszawie. W planach są już kolejne miasta, a sieć podkreśla, że na poważnie realizuje plan otwarcia od 15 do 20 placówek jeszcze w tym roku. Ogromne zainteresowanie Polaków pierwszymi sklepami marki (...) to dla nas pozytywny sygnał i motywacja do dalszego działania – mówi Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.

Trzy otwarcia już za nami

Jako pierwsi w Polsce z oferty niemieckiej sieci mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa i okolic. Woolworth otworzył tu swoją placówkę 8 maja w centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej 18. Cztery dni później uruchomiono kolejny sklep, tym razem w Poznaniu, a w Dzień Matki zaproszono klientów do nowo otwartej placówki w Warszawie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w końcu i polscy konsumenci mogą korzystać z bogatej oferty sieci Woolworth. Ogromne zainteresowanie Polaków pierwszymi sklepami marki (...), to dla nas pozytywny sygnał i motywacja do dalszego działania. Na pewno nie będziemy zasypiać gruszek w popiele i już wkrótce zaprosimy mieszkańców kolejnych miast w gościnne progi naszych sklepów, w których wcielamy w życie ideę „Home of Discount” – powiedział Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.

Woolworth_podsumowuje_pierwszy_miesiac_w_Polsce.jpg

Ambitny plan ekspansji na polskim rynku

Radoslaw Straka dodaje, że niemiecka sieć chce zaskarbić sobie zaufanie i sympatię Polaków za sprawą szerokiego asortymentu (od 8 do 12 tys. produktów na sklep) oraz uczciwych cen. Woolworth jest najszybciej rozwijającą się niemiecką siecią detaliczną – za naszą zachodnią granicą posiada 580 oddziałów i ma w planach podwojenie tej liczby.

Nasz rynek jest przez firmę postrzegany jako bardzo perspektywiczny. Woolworth zamierza otwierać u nas od 15 do 20 obiektów w ciągu roku – tę ambicję chce zrealizować również w roku bieżącym. W ramach ekspansji sieć planuje uruchomienie w najbliższych miesiącach obiektów handlowych w takich miejscowościach jak: Katowice, Zielona Góra, Łódź i Bełchatów. Jak informują zarządzający marką, obecnie podpisywane są umowy najmu lub trwają negocjacje dotyczące lokalizacji dyskontów – czytamy w komunikacie prasowym nadesłanym do redakcji Biznesinfo.

Od przyszłego roku zmiany w obrocie gotówkowym. Będą nowe limity płatności.

Co można kupić w Woolworth?

W ofercie niemieckiej sieci znajdują się m.in. sprzęt AGD, tekstylia, odzież dla wszystkich członków rodziny, produkty drogeryjne i dekoracyjne czy upominki.

Woolworth_podsumowuje_pierwszy_miesiac_w_Polsce_3.jpg