Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Finanse > Ważne zmiany dla klientów dwóch dużych banków. Lepiej się z tym wcześniej zapoznać
Olgierd Maletka
Olgierd Maletka 10.11.2023 08:42

Ważne zmiany dla klientów dwóch dużych banków. Lepiej się z tym wcześniej zapoznać

Kobieta pisząca na laptopie
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Co jakiś czas banki wprowadzają istotne zmiany, do których muszą się przyzwyczaić ich klienci. Na łamach naszego serwisu regularnie informujemy o cotygodniowych przerwach technicznych czy wzroście opłat bankowych w poszczególnych instytucjach. Tym razem na zmiany powinni się przygotować klienci dwóch dużych banków - ING Banku Śląskiego i banku Millennium.

Bank Millennium - zdziwisz się już przy logowaniu na konto

Spore zmiany czekają na klientów banku Millennium. Już w poniedziałek, 13 listopada, bank wprowadzi nowość, która obejmie wszystkich usługobiorców instytucji. O co konkretnie chodzi? Millennium wprowadza nowy adres strony do logowania dla bankowości elektronicznej. “Już wkrótce zmienimy adres strony, na której logujesz się do Millenetu” - brzmi komunikat banku.

Klienci banku, którzy chcą zalogować się na swoje konto, obecnie korzystają z adresu: https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Retail/Login/. Należy mieć na uwadze, iż od poniedziałku, 13 listopada, zostanie uruchomiony nowy: https://login.bankmillennium.pl/retail/login. Odświeżony ma zostać również interfejs strony.

Bank Millennium informuje, że wszyscy klienci zostaną poinformowani o szczegółach w specjalnej wiadomości, którą otrzymają po zalogowaniu na konto. Przy okazji bank ostrzega, że o zmianach nie informuje w wiadomościach e-mail czy sms, a wyłącznie za pośrednictwem oficjalnych kanałów.

ZUS wydał pilny komunikat. Kończy się czas na złożenie dokumentów

Dużo nowości dla klientów ING Banku Śląskiego

Nowości dla swoich klientów przygotował również ING Bank Śląski. Zmiany, które wejdą w życie w niedzielę, 12 listopada, dotyczą aplikacji mobilnej "Moje ING”. Co ciekawe, jak podaje bank, nowa wersja aplikacji zawiera wiele udogodnień, o które wnioskowali sami klienci. Czego możemy się spodziewać? Odświeżono ekran logowania w przeglądarce, ekran przed zalogowaniem do aplikacji, a także stronę główną. Użytkownicy będą mogli dowolnie i zgodnie z własnymi preferencjami ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Przedstawiciele banku uspokajają, że adres i sposób logowania na stronę zostanie taki sam.

Alior Bank w ostatniej chwili zmienił zdanie. Chodzi o wyliczanie zdolności kredytowej.

Santander Bank Polska wyłączył starą wersję aplikacji

W ostatnim miesiącu zmiany dotknęły również klientów Santander Bank Polska. Otóż na początku października wyłączona została stara wersja aplikacji mobilnej banku. Niestety, klienci nie mogą już z niej korzystać i zostają przekierowani do nowszej wersji aplikacji, która pozwala na dużo większe możliwości personalizacji i dostosowania jej wyglądu do własnych potrzeb. Nowa wersja pozwala na wybranie własnej tapety na ekranie startowym, włączenie trybu dyskretnego czy potwierdzanie zleceń przelewu odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.

Źródło: superbiz.se.pl, dobreprogramy.pl, fakt.pl.

Tagi: bank ING klient