Czy wszędzie możemy zapłacić kartą? Dziś ta forma płatności staje się coraz popularniejsza. Wielu konsumentów nie wyobraża sobie zakupów czy wyjście do restauracji bez możliwości zapłacenia kartą. Co jednak w sytuacji, gdy sprzedawca lub kelner odmówi płatności bezgotówkowej? Jeden przepis stoi po stronie klientów!
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazał dzisiaj ważny komunikat. Warto zwrócić na niego uwagę zwłaszcza, jeśli w ostatnim czasie kupiliśmy nowy odkurzacz. Jak poinformował sprzedawca, sprzęt może stanowić zagrożenie dla użytkownika i w określonej sytuacji stanąć w płomieniach. Na stronie marki wskazano dokładne instrukcje dla klientów.
Sieć sklepów Action ostrzega klientów przed dwoma produktami ze swojej oferty, które po badaniach zostały wycofane ze sprzedaży. Spółka ostrzega: produkty mogą być niebezpieczne, “natychmiast przestań używać" lub zwróć, a firma odda pieniądze nawet bez dokumentowania zakupy paragonem.
Lidl oferuje całe mnóstwo produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, ale nie tylko. Ostatnio w ofercie sklepu znalazły się narzędzia, a w sieci powstało wokół nich niemałe zamieszanie. Wszystko dlatego, że jeden z klientów opublikował nagranie, na którym twierdzi, że nie są to oryginalne produkty. Lidl odpowiedział na te zarzuty.
Zorganizowana niedawno w Rossmanie promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Do wygrania były darmowe produkty. Pojawiły się jednak głosy sprzeciwu — niektórzy klienci uważają, że akcja została niesprawiedliwie zorganizowana. Jak rozpętała się ”afera woreczkowa”?
15 stycznia ruszyła fala telefonów do klientów ZUS. Niespodziewane połączenie może wzbudzić niepokój. Wyjaśniamy o co chodzi i czy jest się czego obawiać.
Z karty Moja Biedronka korzysta 17 mln osób, co czyni ten program lojalnościowy największym w naszym kraju. Wysokimi statystykami może pochwalić się też aplikacja mobilna, którą pobrano już ponad 9 mln razy. Trudno się dziwić rosnącemu zainteresowaniu słynnym programem – od stycznia do września liczba ofert promocyjnych sieci wzrosła o przeszło 90 proc., co dało klientom Biedronki oszczędności na poziomie ponad 8 mld zł. Teraz Interia Biznes informuje, że sieć wydała ważny komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. O co dokładnie chodzi?
Z reguły w okolicach weekendów banki przeprowadzają różne prace modernizacyjne. W ich wyniku mogą pojawić się problemy z płatnościami w internecie, BLIKIEM oraz aplikacjami mobilnymi. Dotyczą one klientów ING Banku Śląskiego, VeloBanku, Nest Banku, Banku Pekao SA oraz mBanku. Placówki te przepraszają klientów za wszystkie utrudnienia. Poniżej przedstawiamy zakres prac i ich konsekwencje.
Pepco jest bardzo popularną marką wśród Polaków. Oferuje różnorodny asortyment obejmujący ok. 500 kategorii produktów. W sklepach sieci można nabyć m.in. artykuły do domu, odzież damską, męską i dziecięcą, kosmetyki czy zabawki. To właśnie w sprawie jednej z popularnych zabawek sieć wystosowała do klientów pilny komunikat.
Niemiecka sieć sklepów spożywczych Lidl cieszy się dużym zainteresowaniem wśród polskich klientów. Ze względu na wygodny i szybki transport wielu z nich wybiera się na zakupy samochodem. Okazuje się, że stopniowo coraz więcej kierowców będzie bardzo mile zaskoczonych zmianami, które Lidl wprowadza na kolejnych swoich parkingach. O co dokładnie chodzi?
W sierpniu najpopularniejszy dyskont w Polsce już po raz kolejny wystartował ze swoją słynną akcją lojalnościową, w ramach której, za pieniądze wydane na zakupy klienci otrzymują naklejki i mogą je później wymienić na pluszaki dla dzieci. Tym razem “Gang Mocniaków” ma zachęcić najmłodszych do dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną. Biedronka przypomina, że ważna część tej akcji zakończy się już w sobotę 18 listopada.
Jak często zdarza Ci się nie zabrać paragonu ze sklepu? Najczęściej pamiętają o nim ci, którzy analizują swoje wydatki, liczą na późniejszą możliwość zwrotu lub są świadomi, że pozostawienie paragonu w rękach nieznanej osoby może nieść za sobą poważne konsekwencje. Dowodem na to jest historia “przedsiębiorczego” 19-latka z Garwolina, który dzięki porzuconym paragonom ukradł prawie 90 tys. zł. Jak to możliwe?
Marka IKEA współpracuje z polskimi dostawcami już od ponad 60 lat, a pierwszy sklep firmowy otwarto u nas w 1990 roku. To właśnie nasz kraj był pierwszym po Szwecji państwem, w którym zaczęto produkować meble dla IKEI. W ciągu tych wszystkich lat działalności firma zdobyła nie tylko mnóstwo klientów, ale i samych fanów ceniących ją za sposób komunikacji i podejścia do biznesu. Dziś na Facebooku IKEI pojawiła się informacja o wprowadzeniu do oferty nowego produktu. Na reakcję internautów nie trzeba było długo czekać.
Co jakiś czas banki wprowadzają istotne zmiany, do których muszą się przyzwyczaić ich klienci. Na łamach naszego serwisu regularnie informujemy o cotygodniowych przerwach technicznych czy wzroście opłat bankowych w poszczególnych instytucjach. Tym razem na zmiany powinni się przygotować klienci dwóch dużych banków - ING Banku Śląskiego i banku Millennium.
Dziś do najpopularniejszych dyskontów w Polsce należą m.in. Biedronka i Lidl, ale w minionych latach wielu Polaków zaopatrywało się na co dzień się w sklepach należących do zupełnie innych sieci handlowych. W wielu z nich już nie zrobimy zakupów, bowiem na stałe zniknęły z naszego kraju. O jakich firmach mowa?
Decydując się na zakup komputera, stajesz przed dylematem: czy wybrać nowy sprzęt czy też postawić na poleasingowy? Oba wybory mają swoje zalety i wady, które warto rozważyć przed podjęciem decyzji. W tym artykule omówimy, co lepiej się opłaca i dlaczego, biorąc pod uwagę różnice między nowymi a poleasingowymi komputerami.
Wakacje już powoli dobiegają końca, a rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Dlatego Biedronka – lider w rankingu najpopularniejszych dyskontów – zachęca do zrobienia zakupów w sklepach sieci i oferuje okazje do oszczędzania. Specjalna akcja wystartowała w poniedziałek 21 sierpnia. Poniżej wyjaśniamy, jakie są warunki udziału.
W tym roku kilka działających w Polsce banków zdecydowało się podnieść opłaty zarówno wobec klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W sieci można natknąć się na różne analizy dotyczące powodów zmian cennika. Eksperci podają, że jest to wynik m.in. inflacji, wzrostu kosztów operacyjnych banków czy niesprzyjającego otoczenia makroekonomicznego. Poniżej wyjaśniamy, kto od 29 sierpnia musi przygotować się na zmianę cennika w swoim banku i czy podwyżek można uniknąć.
Wielu klientów popularnych banków musi w tym roku sięgnąć głębiej do kieszeni. Podwyżki opłat w tym sektorze, względem klientów biznesowych i indywidualnych, motywowane są dużymi obciążeniami podatkowymi i obowiązkiem spełnienia wyższych wymogów kapitałowych niż podobne instytucje w innych krajach – informuje Interia Biznes. Poniżej wskazujemy, jakie banki wprowadziły lub wprowadzają w tym roku wyższe stawki.
PKO BP jest bankiem obsługującym w Polsce największą liczbę klientów – pod koniec 2022 roku z jego usług korzystało 11,6 mln osób. Z początkiem czerwca bank wprowadził zmiany w regulaminach i cenniku. Teraz okazuje się, że modyfikacje wprowadzono również w ofercie kart płatniczych – informuje portal bankier.pl.
Kilka dni temu Rossmann poinformował, że z półek drogerii w całej Polsce wycofano lemoniadę porzeczkową marki Ogródek Dziadunia. Sieć apeluje do klientów, którzy zakupili produkt z konkretnej partii, o jego zwrot do dowolnej drogerii Rossmann.
Mix Markt otworzył już w naszym kraju trzy placówki – w Krakowie, Tarnowie i Opolu, i planuje dalszą ekspansję. Sieć spożywcza pochodzi z Niemiec, jej znakiem rozpoznawczym jest etnożywność – w sklepach dostępne są produkty z różnych wschodnioeuropejskich rynków. Portal wiadomoscihandlowe.pl pisze wręcz o nowej konkurencji dla Lidla i Biedronki.
Kaufland wycofuje ze sprzedaży cztery produkty MY PROJECT: dwa odmrażacze do szyb i dwa płyny do spryskiwaczy. Ich producentem jest firma Sena. Sieć sklepów informuje, że przez wysoką zawartość metanolu produkty mogą zagrażać zdrowiu, a nawet życiu. Klienci mają zaprzestać ich stosowania.
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu firmy. Jak skutecznie możemy na nie wpłynąć poprzez marketing? Marketing relacji jest świetnym, ponadczasowym rozwiązaniem, na które warto zwrócić uwagę.