Ważny komunikat dotyczący karty Moja Biedronka. Sieć daje trzy rozwiązania
Z karty Moja Biedronka korzysta 17 mln osób, co czyni ten program lojalnościowy największym w naszym kraju. Wysokimi statystykami może pochwalić się też aplikacja mobilna, którą pobrano już ponad 9 mln razy. Trudno się dziwić rosnącemu zainteresowaniu słynnym programem – od stycznia do września liczba ofert promocyjnych sieci wzrosła o przeszło 90 proc., co dało klientom Biedronki oszczędności na poziomie ponad 8 mld zł. Teraz Interia Biznes informuje, że sieć wydała ważny komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. O co dokładnie chodzi?
Karta Moja Biedronka. Jak ją zdobyć?
Karta Moja Biedronka zapewnia dostęp do licznych zniżek oferowanych przez popularny dyskont. Jednak zanim zaczniemy płacić mniej za zakupy, najpierw musimy o taką kartę poprosić, a później ją zarejestrować – jej wyrobienie nic nie kosztuje. Należy o nią zapytać pracownika sklepu, można to zrobić po prostu przy kasie. Potrzebne będą informacje takie jak imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail.
Od pracownika dyskontu otrzymamy trzy karty: jedną w rozmiarze dowodu osobistego i dwie mniejsze, które można nosić przy kluczach/breloku. Choć fizycznie mamy już kartę, nie oznacza to, że jest ona aktywna – to właśnie przy rejestracji możemy skorzystać z trzech rozwiązań oferowanych przez sieć.
Pierwsze przelewy 800 plus jeszcze w grudniu? Wszystko z jednego powodu 4-dniowy tydzień pracy. Czy w przyszłym roku będziemy mniej pracować?Karta Moja Biedronka. Trzy sposoby rejestracji
Kartę Moja Biedronka można aktywować online, telefonicznie lub z panelu aplikacji mobilnej (pamiętaj, że można ją mieć tylko w formie wirtualnej, nie trzeba odbierać karty plastikowej). Wybierając aktywację online, musimy wypełnić formularz dostępny pod tym adresem. Jeśli chcemy dokonać telefonicznej rejestracji, to dzwonimy na infolinię czynną pod numerem (22) 20 53400. Rozmowa kończy się wówczas otrzymaniem SMS-a z informacją o poprawnej aktywacji karty. Natomiast rejestracja przez aplikację mobilną (ściągamy ją z Google Play (Android) lub App Store (iOS)) polega na wypełnieniu dostępnego w niej formularza.
Źródło: https://moja.biedronka.pl/.
Co zrobić, gdy znajdziemy Kartę Moja Biedronka?
Sieć wskazała, w odpowiedzi na pytania Interii Biznes, że mamy wówczas dwa rozwiązania: możemy udać się do najbliższego sklepu Biedronki i przekazać znalezioną kartę pracownikowi lub przesłać ją pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". Natomiast jeśli sami zgubimy kartę bądź ulegnie ona zniszczeniu, to również pozostaje nam kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w formie telefonicznej lub mailowej. Konsultanci wskażą nam wówczas kolejny krok.