Ważny komunikat dotyczący karty Moja Biedronka. Sieć daje trzy rozwiązania
Z karty Moja Biedronka korzysta 17 mln osób, co czyni ten program lojalnościowy największym w naszym kraju. Wysokimi statystykami może pochwalić się też aplikacja mobilna, którą pobrano już ponad 9 mln razy. Trudno się dziwić rosnącemu zainteresowaniu słynnym programem – od stycznia do września liczba ofert promocyjnych sieci wzrosła o przeszło 90 proc., co dało klientom Biedronki oszczędności na poziomie ponad 8 mld zł. Teraz Interia Biznes informuje, że sieć wydała ważny komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. O co dokładnie chodzi?
Karta Moja Biedronka. Jak ją zdobyć?
Karta Moja Biedronka zapewnia dostęp do licznych zniżek oferowanych przez popularny dyskont. Jednak zanim zaczniemy płacić mniej za zakupy, najpierw musimy o taką kartę poprosić, a później ją zarejestrować – jej wyrobienie nic nie kosztuje. Należy o nią zapytać pracownika sklepu, można to zrobić po prostu przy kasie. Potrzebne będą informacje takie jak imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail.
Od pracownika dyskontu otrzymamy trzy karty: jedną w rozmiarze dowodu osobistego i dwie mniejsze, które można nosić przy kluczach/breloku. Choć fizycznie mamy już kartę, nie oznacza to, że jest ona aktywna – to właśnie przy rejestracji możemy skorzystać z trzech rozwiązań oferowanych przez sieć.
Karta Moja Biedronka. Trzy sposoby rejestracji
Kartę Moja Biedronka można aktywować online, telefonicznie lub z panelu aplikacji mobilnej (pamiętaj, że można ją mieć tylko w formie wirtualnej, nie trzeba odbierać karty plastikowej). Wybierając aktywację online, musimy wypełnić formularz dostępny pod tym adresem . Jeśli chcemy dokonać telefonicznej rejestracji, to dzwonimy na infolinię czynną pod numerem (22) 20 53400. Rozmowa kończy się wówczas otrzymaniem SMS-a z informacją o poprawnej aktywacji karty. Natomiast rejestracja przez aplikację mobilną (ściągamy ją z Google Play (Android) lub App Store (iOS)) polega na wypełnieniu dostępnego w niej formularza.
Źródło: https://moja.biedronka.pl/.
Co zrobić, gdy znajdziemy Kartę Moja Biedronka?
Sieć wskazała, w odpowiedzi na pytania Interii Biznes, że mamy wówczas dwa rozwiązania: możemy udać się do najbliższego sklepu Biedronki i przekazać znalezioną kartę pracownikowi lub przesłać ją pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". Natomiast jeśli sami zgubimy kartę bądź ulegnie ona zniszczeniu, to również pozostaje nam kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w formie telefonicznej lub mailowej. Konsultanci wskażą nam wówczas kolejny krok.