Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Wielka burza w Rossmanie. Hitowa akcja zmieniła się w ”aferę woreczkową”
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 22.01.2024 22:50

Wielka burza w Rossmanie. Hitowa akcja zmieniła się w ”aferę woreczkową”

Rossman
East News/ Arkadiusz Ziółek

Zorganizowana niedawno w Rossmanie promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Do wygrania były darmowe produkty. Pojawiły się jednak głosy sprzeciwu — niektórzy klienci uważają, że akcja została niesprawiedliwie zorganizowana. Jak rozpętała się ”afera woreczkowa”?

Rossman kusił klientów wyjątkowymi produktami

Zasady promocji wydawały się proste. Aby wygrać beauty bag, woreczek z darmowymi produktami, wystarczyło kupić jeden kosmetyk oznaczony jako Wyjątkowy Produkt. Na pozór nie ma tu miejsca na konflikt. Okazało się jednak, że wielu klientów poczuło się urażonych sposobem, w jaki akcja promocyjna została poprowadzona.
 

1300 zł miesięcznie dla każdego. Pieniądze dostaną wszyscy, bez względu na wiek i zarobki

Klienci Rossmana oburzeni. ”To nie fair!”

Wielu klientów wytyka Rossmanowi, że promocja została niesprawiedliwie zorganizowana. Niektórzy goście drogerii mieli kupować po kilka lub nawet kilkanaście Wyjątkowych Produktów, każdy na osobny paragon, by w efekcie wygrać komplet woreczków, a następnie sprzedać je za wcale nie tak okazyjną cenę. 

Rzecz jasna wzbudziło to niezadowolenie tych klientów, dla których nagród nie wystarczyło.
 

Rossmann odpowiada: Nasza promocja była dla każdego

W końcu firma zdecydowała się odpowiedzieć na zarzuty. W oświadczeniu wysłanym przez przedstawiciela marki Rossmann do redakcji Onetu czytamy:

Nasza promocja była przeznaczona dla każdego, kto kupił jeden z Wyjątkowych Produktów. Przygotowaliśmy 200 tys. woreczków w celu promocji Wyjątkowych Produktów. Nie limitowaliśmy prezentów, bo naszym celem była promocja różnych Wyjątkowych Produktów, które znajdowały się w woreczkach: poza dwoma stałymi produktami, w woreczkach umieściliśmy produkty z różnych kategorii”.

źródło: interiaBIZNES