Właśnie się zaczęło. Kolosalne zmiany w Lidlu, odczują je wszyscy klienci
Lidl obok Biedronki to jedna z najpopularniejszych sieć sklepów w Polsce. Chętnie odwiedzana przez miliony Polaków ze względu na atrakcyjne oferty i przystępne ceny. Teraz sklep przygotował dla swoich klientów dodatkowe udogodnienie. We wszystkich placówkach tej sieci został zainstalowany system elektronicznych oznaczeń cenowych (ELS). Co to oznacza dla robiących zakupy? Wyjaśniamy.
Lidl wprowadza w swoich sklepach system ESL
Lidl o instalacji w sieci swoich sklepów systemu ESL zapowiadał już jakiś czas temu. Teraz oficjalnie potwierdzono, że system elektronicznych oznaczeń cenowych na stałe zagości w Lidlu. Nowe rozwiązania są już dostępne i gwarantują duże udogodnienia wszystkim klientom robiącym zakupy .
- Wyświetlacze zostały bezpośrednio połączone z systemem zarządzania towarami, dlatego wszystkie zmiany cen oraz informacji o produkcie są automatycznie przenoszone na e-cenówki, niemal w czasie rzeczywistym - czytamy.
System ESL w sklepach Lidl. Co to oznacza?
Dlaczego wprowadzony system ESL jest tak dużym ułatwieniem i udogodnieniem? Przede wszystkim dzięki niemu każdy bez problemu sprawdzi cenę produktu i uzyska informacje m.in. o dodatkowych obniżkach. Klienci robiący zakupy bez problemu będą mogli zweryfikować cenę produktu.
System ESL poprawi także wydajność pracy. Pracownicy Lidla nie będą musieli tracić czasu na drukowanie etykiet i zmianę cen znajdujących się na sklepowych półkach.
System ESL dostępny w Lidlu
Pierwsze sklepy zostały wyposażone w system ESL jeszcze w 2022 roku. Wówczas test wykazał, że wprowadzone zmiany są gwarantem wygody i sprawdzą się na dłuższą metę. Oznaczenia cenowe z systemem ESL to wyświetlacze umieszczone przy sklepowych półkach z towarami. Dzięki dużym cyfrom oraz literom informacje są dobrze widoczne również dla najstarszych.
System ESL według zapewnień wpływa również pozytywnie na organizację pracy w samym sklepie. Pracownicy zostaną odciążeni od niektórych obowiązków i będą mogli poświęcić swoją uwagę klientowi, lub skupić się na innym zadaniu dzięki zaoszczędzonemu czasowi.