BiznesINFO.pl Handel Wspaniałe wieści dla klientów Biedronki. Sieć obniżyła ceny regularne wielu produktów
Marek BAZAK/East News

Wspaniałe wieści dla klientów Biedronki. Sieć obniżyła ceny regularne wielu produktów

11 lipca 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

Od poniedziałku 10 lipca kilkadziesiąt produktów dostępnych w sklepach Biedronka można nabyć po obniżonej cenie regularnej. Klienci zapłacą mniej za podstawowe artykuły takie jak sery, mąki, kasze czy bakalie. W przypadku niektórych produktów spożywczych obniżka sięga nawet 16 proc.

Dziesiątki produktów w niższych cenach

Od 10 lipca 60 produktów dostępnych w Biedronce można kupić po obniżonych cenach regularnych. Wśród nich są m.in.:

  • mąka orkiszowa pełnoziarnista Plony Natury w cenie regularnej 4,94 zł za kg (obniżka z 5,49 zł),
  • kasza gryczana Plony Natury za 3,99 zł (wcześniej – 4,75 zł za opakowanie),
  • kasza jęczmienna pęczak Plony Natury za 2,09 zł (wcześniej – 2,47 zł za opakowanie),
  • olej słonecznikowy Wyborny 1 litr za 7,99 zł (obniżka o 13 proc.),
  • opakowanie 150 g sera żółtego mierzwionego Światowid – Gouda lub Edamski – za 4,94 zł (wcześniej 5,49 zł),
  • mus owocowy Tymbark, opakowanie 200g, w cenie 3,48 zł (obniżka z 3,99 zł),
  • mieszanka orzechowa BakaD’Or, opakowanie 180 g, za 9,99 zł (stara cena regularna wynosiła 10,75 zł).

Listę wszystkich przecenionych produktów można znaleźć pod tym adresem: https://www.biedronka.pl/pl/60-produktow-jeszcze-taniej.

Biedronka zaprasza na zakupy. Część sklepów sieci będzie czynna całą dobę.

Biedronka: dbamy o portfele naszych klientów

Kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, obniżamy regularne ceny podstawowych produktów. Właśnie rozpoczęły się wakacje, dlatego dbając o portfele naszych klientów poprzez umożliwienie zakupów w jeszcze niższych cenach, chcemy dać im kolejny powód do cieszenia się latem – mówi Grzegorz Pytko, Dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka.

Kampania „Do Biedronki IDĘ”

Obniżenie regularnych cen kilkudziesięciu produktów to element całorocznej kampanii „Do Biedronki IDĘ”. Kampania ta będzie emitowana w telewizji i radiu, pojawi się też w social mediach, na kanale YouTube, w aplikacji Moja Biedronka oraz w przestrzeni samych sklepów.

Wypalenie zawodowe może dotknąć każdego. Ekspert radzi, jak go uniknąć i jak zadbać o swój work life balance
Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat