Wyjątkowa oferta na węgiel w sklepie PGG. Można sporo zaoszczędzić
Już od początku marca Polska Grupa Górnicza (PGG) przygotowała kolejną rewolucję dla swoich klientów. Tym razem chodzi o atrakcyjną promocję. Kto zyska nawet 250 zł? Ekspert ma wątpliwości.
Kolejne zmiany w PGG
Mogłoby się wydawać, że Polska Grupa Górnicza dopiero co wprowadziła rewolucyjne zmiany w sposobie sprzedaży, a już pojawiły się kolejne nowości i duża promocja. Tym razem chodzi o sklep internetowy — od 1 marca zakupy w nim są nie tylko prostsze, ale również bezpieczniejsze.
Ci seniorzy mogą nie dostać emerytury. ZUS obcina świadczeniaKażde usprawnienia zakupu węgla w ramach e-sklepu PGG są działaniem wartym pochwały, skomentował Bogusław Ziętek, szef związku zawodowego Sierpień 80., dla portalu WNP.PL. — Dlatego, że w początkowym etapie sklep ten miał wiele mankamentów. Widać więc, że z tamtych błędów wyciągane są wnioski i procedury zakupu są coraz prostsze.
Łatwe i bezpieczne zakupy
Od teraz zakup węgla w e-sklepie PGG to czysta przyjemność. Dzięki działaniom spółki te są nie tylko prostsze niż wcześniej. Polskiej Grupy Górniczej zdecydowała się także na wyeliminowanie papierowych dokumentów, a odbiór węgla — zarówno za pośrednictwem kuriera jak i bezpośrednio u obsługi składu — umożliwia kod odbioru.
Obie zmiany zwiększają bezpieczeństwo danych osobowych; by odebrać zakup nie musimy już podawać chociażby PESEL-u, ani korzystać z oświadczenia akcyzowego. To możemy bowiem znaleźć wraz z fakturą na profilu klienta.
Wielka promocja. To budzi wątpliwości
PGG przygotowało również specjalną ofertę promocyjną dla stałych klientów w ramach akcji ”Aktywny Klient 2023”. W regulaminie promocji czytamy, że kupony rabatowe otrzymały wszystkie osoby, które dokonały zakupu między 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. Oferta pozwala zaoszczędzić nawet 250 zł na tonie węgla w czasie zakupów od 1 marca 2024 roku do końca czerwca 2024 roku.
Jest jednak haczyk — kupony obowiązują w różnych miesiącach. Z tego powodu niektórzy klienci mogą skorzystać z promocji już teraz, inni dopiero w kwietniu, maju lub czerwcu. PGG wyjaśniło, że ma to na celu zapobiec blokadzie strony i umożliwić komfortowe zakupy.
To wciąż nie wydaje się jednak powodem do zmartwień. Bogusław Ziętek tłumaczy, w czym tkwi problem:
Moje wątpliwości budzi jednak polityka promocyjna spółki, bo przy obecnych kosztach wydobycia spółka na tym traci. Po krótkotrwałych większych zakupach sprzedaż całkowicie siada, ponieważ ludzie czekają na kolejne większe promocje. Tego typu polityka jest krótkowzroczna i nowy zarząd spółki będzie musiał zintensyfikować działania w celu poszukiwania nowych rynków zbytu i nowych odbiorców.
źródło: wnp.pl