Oreo projektu Lady Gagi wprowadzone przez Żabkę. Sieć chwali się nowym produktem
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Jak wygląda opakowanie zaprojektowane przez Lady Gagę
-
Jakie jeszcze nowości zagoszczą na półkach Żabki
-
Czemu Żabka zdecydowała się na taki krok
Żabka stawia na Oreo Lady Gagi
Żabka w komunikacie prasowym poinformowała o wiosennych nowościach, które przyszykowała dla swoich klientów. Wzrok przyciąga opakowanie ciastek Oreo zaprojektowane przez Lady Gagę.
Lady Gaga to światowej sławy piosenkarka, którą od początku kariery wyróżniały awangardowe stroje oraz wyjątkowe piosenki. W ostatnim czasie wokalistka próbuje swoich sił w aktorstwie, a widzowie znają ją z głośnego filmu "Narodziny Gwiazdy", z którego piosenka "Shallow" zapewniła jej Oscara. Niedługo zobaczmy ją na ekranie w filmie "House of Gucci".
Opakowanie zaprojektowane przez Lady Gagę jest różowe, a na środku posiada szarą wstawkę. Nie zabraknie także dużego napisu będącego pseudonimem wokalistki. Żabka podkreśla, że seria ciastek jest limitowana.
źródło zdjęcia: materiały prasowe sieci Żabka
Nie jest to jedyna nowość przygotowana przez sieć sklepów. "Popularna wśród konsumentów od lat marka Monte firmy Zott stworzyła nowy produkt dla wielbicieli kultowych deserów mlecznych Monte, oferując lody o tym smaku . Wariant na patyku (110 ml) jest już dostępny, natomiast rożek (120 ml) będzie miał swoją premierę 17 marca br. Produkty swoją światową premierę mają w sieci sklepów Żabka" - informuje w komunikacie.
Żabka i wiosenne nowości
Żabka kieruje swoje nowości dla fanów kawy. Na półkach znajdziemy limitowaną wersję napoju Starbucks - Hazelnut Macchiato. Będzie on wyróżniał się intensywnym smakiem, jak zapewnia sieciówka z sympatycznym płazem w nazwie.
Na półki trafi także coś dla wegan. Żabka oferuje gęste i pożywne napoje roślinne Rośleko oraz desery RISO. Głównym składnikiem tych ostatnich jest kokos, a klienci będą mieli do wyboru smak wanilii oraz czekolady.
"Żabka Polska we współpracy ze swoimi partnerami handlowymi regularnie wprowadza do asortymentu sieci nowe, wyjątkowe na rynku produkty, które stają się dla klientów unikalnym powodem do odwiedzenia sklepów Żabka " - podkreślono.
Żabka jest liderem polskiego rynku w sektorze convenience. Obecnie sieć posiada ponad 7 tys. otwartych sklepów w całej Polsce i współpracuje z 5,6 tys. franczyzobiorców. Żabkę codziennie odwiedza 2,5 mln klientów.